U svim djelatnostima iz sustava fiskalizacije prošli tjedan je vrijednost fiskaliziranih računa bila veća za 19 posto u odnosu na usporedivi tjedan 2020., a za jedan posto manja u odnosu na isto razdoblje 2019. godine, pokazuju u ponedjeljak objavljeni podaci Porezne uprave.
U razdoblju od 29. studenoga do 5. prosinca u svim djelatnostima ukupna vrijednost fiskaliziranih računa dosegnula je 3,68 milijardi kuna, što je za 591,6 milijuna kuna ili 19 posto više nego u istom razdoblju prošle godine.
Istovremeno, broj izdanih računa porastao je za 36 posto, na 40,4 milijuna.
Za 17,5 posto porastao je broj računa u najvažnijoj djelatnosti u sustavu fiskalizacije – trgovini na veliko i malo, popravku motornih vozila i motocikala, pri čemu im je vrijednost bila veća za devet posto. Prošli je tjedan u trgovini tako fiskalizirano 25,4 milijuna računa, čiji je ukupni iznos dosegnuo 2,7 milijardi kuna.
U ugostiteljstvu i turizmu odnosno djelatnosti pružanja smještaja i pripreme i usluživanja hrane fiskaliziranih računa je bilo 504 posto više, njih 5,1 milijun, a njihova vrijednost porasla je za 317 posto, na 236,4 milijuna kuna.
Podsjetimo, lanjskog 28. studenoga zbog nepovoljne epidemiološke situacije na snagu su stupile strože mjere, kojima je u potpunosti obustavljen rad kafića, dok su restorani mogli jedino pripremati hranu za dostavu.
U objavi Porezne uprave dana je i usporedba prošloga tjedna ove godine s istim razdobljem pretpandemijske 2019. godine, a ti podaci pokazuju da je ukupno izdano pet posto manje računa, pri čemu im je vrijednost bila manja za jedan posto.
Pritom je u trgovini prošli tjedan u odnosu na isti tjedan 2019. godine broj računa bio manji za jedan posto, a njihova vrijednost za dva posto.
Smanjenja su zabilježena i u ugostiteljstvu i turizmu, u kojem je prošli tjedan u odnosu na isti tjedan 2019. godine broj fiskaliziranih računa bio manji za 21 posto, a njihov iznos za sedam posto.
Vrijednost fiskaliziranih računa na tjednoj razini manja za pet posto
Statistika Porezne uprave na tjednoj razini, u razdoblju od 29. studenoga do 5. prosinca u odnosu na tjedan od 22. do 28. studenoga ove godine, pokazuje da je ukupno u sustavu fiskalizacije zabilježeno povećanje broja računa za jedan posto, a pad njihove vrijednosti za pet posto.
Pritom je u trgovini broj računa ostao na istoj razini, a vrijednost im je pala za sedam posto.
U ugostiteljstvu i turizmu broj fiskaliziranih računa je pak bio veći za četiri posto, a njihova vrijednost za pet posto.
Od 22. veljače do 5. prosinca vrijednost računa veća 34,4 milijarde kuna
Prvi slučaj koronavirusa u Hrvatskoj zabilježen je 25. veljače prošle godine pa poreznici iznose i kumulativne podatke od 22. veljače do 5. prosinca ove u odnosu na razdoblje 24. veljače do 6. prosinca 2020. godine, prema kojima je u ovoj godini broj fiskaliziranih računa povećan za 23 posto, a njihov iznos za 25,5 posto.
Tako je u svim djelatnostima u razdoblju od 22. veljače do 5. prosinca ove godine fiskalizirano ukupno 1,8 milijardi računa, ukupnog iznosa 169,5 milijardi kuna, čime je vrijednost fiskaliziranih računa na godišnjoj razini veća za 34,4 milijarde kuna.
Pritom je i u trgovini broj računa porastao za 23 posto, na njih 1,1 milijardu, a vrijednost im je skočila za 16,5 posto, na 111,9 milijardi kuna.
U ugostiteljstvu i turizmu je fiskalizirano 248,1 milijun računa, što je na godišnjoj razini skok za 17 posto, a njihova vrijednost je porasla za 75 posto, na 23,4 milijarde kuna.
Usporedba s istim razdobljem pretkrizne 2019. godine pokazuje da je ove godine broj fiskaliziranih računa smanjen za sedam posto, dok je njihov iznos porastao za pet posto.
U trgovini na veliko i malo, popravku motornih vozila i motocikala broj računa u razdoblju od 22. veljače do 5. prosinca 2021. godine u odnosu na 25. veljače do 8. prosinca 2019. godine broj fiskaliziranih računa je ostao isti, a njihova je vrijednost porasla za sedam posto.
Ugostiteljstvo i turizam, pak, u odnosu na pretpandemijsku godinu zabilježili su 29 posto manji broj računa i šest posto manji iznos tih računa.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!