Suradnja United Media i Euroleague srušila rekorde u broju igrača Euroleague Fantasy Lige

Bussiness class promo 16. tra 202415:04 0 komentara
United Media

Euroleague Fantasy Liga na sportskim stranicama United Media završena je proglašenjem pobjednika koji će prisustvovati Final Fouru u Berlinu, a ove godine svi rekordi Euroleague su oboreni kada je riječ o ovom natjecanju.

Od ukupno 184.000 igrača iz cijelog svijeta, čak 118.500 (64 posto) dolazi iz Srbije, Grčke, Hrvatske i Slovenije, gdje je United Media organizirala i promovirala igru. U usporedbi s prošlom godinom, to predstavlja povećanje od 152 posto u broju igrača. Najviše igrača registrirano je u Srbiji – nevjerovatnih 74,2 tisuće, slijedi Grčka s 27,3 tisuća igrača, Bosna i Hercegovina s 9,5 tisuća, a potom Crna Gora, Hrvatska i Slovenija.

Ove sezone, prema službenim rezultatima, registrirano je čak 305.000 timova, što predstavlja povećanje od 175 posto u usporedbi s prethodnom sezonom!

“Zahvaljujući dragocjenoj podršci, ekspertizi i suradnji s kompanijom United Media, uspjeli smo Euroleague Fantasy Challenge igru podići na viši nivo i zabilježiti rekordan rast u broju igrača i timova i istovremeno održati poštovanje navijača širom košarkaškog svijeta. Fantasy Challenge danas je najpopularniji digitalni proizvod Euroleague u smislu igre, angažiranja navijača i uvažavanja. Radujemo se nastavku suradnje s United Mediom u narednoj sezoni i daljem širenju strasti za Euroleague Fantasy”, izjavio je Evan Planchon, direktor digitalnog marketinga Euroleague.

Ljubitelji košarke mogli su igrati Fantasy na Sport Klub stranicama u Srbiji, Hrvatskoj i Sloveniji, kao i na Nova Sports i Sportdog portalima u Grčkoj. Fantasy izazov je sudionicima dao priliku da testiraju svoje znanje o košarci i strategiji i istovremeno sudjeluju u trci za vrijedne nagrade.

Svaki sudionik imao je virtualni budžet za sastavljanje svoje ekipe. Osnovna pravila uključuju odabir četiri beka, četiri krila, dva centra i jednog trenera. Dodatno, mogli su izabrati maksimalno tri igrača iz istog kluba Euroleague. Uspjeh u ovoj fantastičnoj igri ovisio je od statističkog učinka igrača u njihovom timu.

“Nakon našeg dugog i uspješnog rada za Euroleague na našim TV kanalima, naš digitalni i marketinški tim zaista je uživao u ovom projektu. United Media je sretna što je najvažnija medijska destinacija u zemljama s tako velikim košarkaškim klubovima i najstrastvenijim navijačima u Evropi. Zahvaljujući našim partnerima u Euroleague i našem uredničkom i promo timu, odradili smo odličan posao ove sezone, ali ćemo težiti da budemo još bolji u narednoj”, rekao je Daniel Bukumirović, direktor digitalnog sadržaja UM-a.

United Media i Euroliga surađuju već gotovo dva desetljeća, a prošle godine potpisan je novi višegodišnji ugovor kojim smo osigurali da gledatelji u zemljama jugoistočne Europe prate Euroleague i Eurocup natjecanja na UM kanalima.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Budi prvi koji će ostaviti komentar!