Toyota je u lipnju objavila kako uvodi uslugu nadogradnje novih automobila. Program nadogradnje dio je programa Kinto Factory i omogućuje naknadnu ugradnju sigurnosnih uređaja i funkcija koje prethodno nisu bile dostupne na automobilu.
Toyota počinje proizvoditi automobile s namjerom nadogradnje hardvera dugo nakon prodaje, a sve počinje puno prije nego što automobil krene u prodaju, prenosi CarBuzz.
Za sada je usluga dostupna samo u Japanu i to samo na modelu Prius, ali Toyota obećava proširiti svoj izbor za nadogradnju i na druge modele “kako bi kupci mogli nastaviti voziti svoje voljene automobile još mnogo godina.”
Nadogradnje imaju standardizirane cijene u cijeloj zemlji, a kupci mogu platiti paušalni iznos ili mogu plaćati ove značajke putem mjesečne pretplate.
Ovo je nov pristup, ali ima sličnosti s postojećim nadogradnjama koje je BMW promovirao kao ideju prodaje automobila s punom opremom, a zatim bi kupac otključavao razne opcije naknadnom kupnjom ili pretplatom. Proizvođači smatraju da će to pojednostaviti proizvodnju, smanjiti troškove i osigurati dugoročnu vrijednost automobila.
Toyotina ideja je slična, ali hardver nije na automobilu dok to kupac ne zatraži. Ovaj program još nije u ponudi u SAD-u ili Europi.
Toyota je suzdržavala od električnih vozila, a sada se ponovno protivi standardnoj poslovnoj praksi potičući kupce da zadrže svoje automobile što je duže moguće, umjesto da predlaže tim vjernim kupcima da ih zamijene prvom prilikom. Na taj način vjeruju da će i dugoročno smanjiti Toyotin ukupni ugljični otisak.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!