Kada je kineski div Geely 2010. kupio švedski Volvo napravio je jedinstvenu platformu za nove modele automobila. Zatim su napravili prototip vozila i zaključili da je toliko dobar da ga trebaju napraviti.
Tako je, ukratko, nastala marka Lynk&Co koja je u Hrvatsku stigla sredinom 2024. godine s modelom 01, a sada je došao red i na njihov drugi model simboličnog imena – 02.
Model 01 dolazi kao plug-in hibrid koji kombinira benzin i struju, dok je model 02 njihov prvi električni automobil u Europi.

Aerodramatična linija
Kinezi navode kako 02 izgleda kao pravi Lynk&Co, a to je jedinstveno. To se možda najbolje vidi po prednjim svjetlima koja preuzimaju pogled s maske.

Stražnja svjetla su isto tako jednistvena s pikselima, a linija automobila je, kako su je nazvali, aerodramatična.

Oblikom je nešto između gradskog SUV-a, kompakta, pa čak i coupea zbog linije krova koja se spušta prema nazad. U ponudi su četiri boje imena – Cosmic plava, Crystal bijela, Techno Magneta crvena i Grid siva.
Selfie kamera
Unutra automobil djeluje prostranije nego što se očekuje. Glavni ekran je baziran na Android sustavu, kao u pametnim telefonima, a poput pametnog telefona ima i kameru za selfie.

Ono što je novost jest da putem glavnog ekrana možete dati svoje mišljenje i poslati poruku inžinjerima koji su zaslužni za razvoj modela 02.

Iz tvrtke kažu da je ovo automobil za mladi par koji zasniva obitelj i treba praktičan auto, ali i dalje žele da bude zabavan i drugačiji.
“Ljudi žele uživati u vožnji i ona može biti zabavno iskustvo. Zato smo poboljšali ubrzanje, ali ne pretjerano. Poboljšali smo i upravljivost radi većeg užitka. Dok smo unutra dodali neke zabavne značajke”, rekao nam je David Green, potpredsjednik za strategiju i proizvodnju pri Lynk&Co.

Što se sjedala tiče, ona su od umjetne kože zbog održivosti. Točnije, u unutrašnjosti je čak 85 posto održivih materijala koji se mogu naći na sjedalima, tepisima i tkanini na krovu.
Može i zarađivati novac
Prtljažnik je veličine 410 l, a ima i mali prtljažni prostor ispod haube u koji možete staviti kablove za punjenje.
Kada je punjenje u pitanju, u ponudi je samo jedan motor s jednom baterijom koja se od 10-80 posto može napuniti za 30 minuta, dok obećava doseg do 445 kilometara.

Snaga iznosi 272 KS, a pogon je na stražnjim kotačima što ga čini zabavnim za vožnju i na malo zavojitijim cestama.
“Glavni cilj nam je ponuditi dobru vrijednost za novac. Imamo samo dvije razine opreme – CORE i MORE te smo tako smanjili troškove razvoja i proizvodnje”, dodao je Green.

Lynk&Co će u Hrvatskoj startati od 37.990 eura u opremi CORE i 40.990 u opremi MORE. No ono što je također novost kod ovog modela jest činjenica da nudi mogućnost zarade. Točnije, 02 će se moći dijeliti putem aplikacije s drugim vozačima te će tako nuditi i tzv. opciju carsharinga putem koje ćete moći iznajmljivati svoj automobil kada ga ne koristite.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!