Potpuno nova 3. generacija Dacije Duster početkom srpnja i službeno je predstavljena u Hrvatskoj.
Automobil koji je svjetlo dana ugledao davne 2010. te potvrdio svoj status jednog od miljenika među vozačima kada je 2017. predstavljena njegova druga generacija, u najnovijem izdanju donosi brojne novitete te još bolje performanse za vožnju prašnjavim i surovim cestama.
Za novi Duster kažu da je bolji nego ikada do sada. Krasi ga novi dizajn, napravljen je na novoj platformi te dolazi s novim motorima. Govore i da novi Duster ima dvije osobnosti.
Dvije osobnosti Dacije Duster
“Duster je sada zakoračio u jednu višu razinu i odlučili smo se ponuditi dvije razine top oprema. Jedan je za one koji su orijenitrani na gradsku vožnju, dok je druga razina više za pustolove i one koji provode vrijeme vani”, rekao nam je Igor Petković, direktor prodaje i marketinga GA Hrvatska
Unatoč istim dimenzijama kao i prethodnik, novi Duster ima više mjesta za glavu, koljena i za sjediti. “Iako je automobil izvana potpuno istih dimenzija, iznutra je zapravo veći. Ovo je prednost nove platforme. Koristimo mnogo moderniju platformu CMF-B, koja nam daje puno inženjerske fleksibilnosti”, objasnio nam je glavni inženjer Bertrand Cornic.
U ovoj generaciji jako se pazilo i na detalje. Auto je jednostavan, a opet zabavan te ima hrpu praktičnih detalja kao primjerice točke za pričvršćivanje dodataka koji će biti od koristi u svakodnevnici vozača i ostalih putnika.
Smjer kojem se Dacia okrenula temelji se na održivosti, a u novom Dusteru nalazi se čak 20 posto recikliranih plastičnih materijala.
U ponudi su tri motora: eco-G s sa 100 konjskih snaga, benzinski s prednjim ili unaprijeđenim pogonom na sva četiri kotača ukupne snage 130 konja, a prvi puta Duster dolazi i u hibridnoj verziji sa 140 konjskih snaga.
Najefikasniji motor
Ako ćemo ići elaborirati koji je motor najefikasniji – to je onaj koji u sebi ima serijski ugrađen plin. “To je najprodavaniji Dacijin motor u Europi. LPG je i najisplativiji motor koji možete kupiti. Dodatna pogodnost je što dobivate nevjerojatan doseg jer imate dva spremnika goriva. Imate spremnik benzina od 50 litara i imate spremnik za LPG od 50 litara, stoga možete voziti 1300 kilometara do vašeg odredišta za odmor”, rekao je Cornic.
Ono od čega su svi strepili su cijene, a one su na radost mnogih ostale prihvatljive. Početni model novog Dustera starta već od 19.500 eura. “Cijene su najbolje u omjeru uloženog i dobivenog i time ćemo imati priliku napasti kupce koje do sada nismo imali prilike napasti”, naveo je Petković.
Za kraj ne smijemo zaboraviti možda i najveći Dusterov forte, a to je terenska vožnja, u što smo se i sami uvjerili među divnim zagorskim bregima te zaključili kako za Dustera – prepreke ne postoje.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!