Klasične školske metode čine više štete, nego koristi

author
Danela Žagar
31. lis. 2014. 12:35
>
12:40
Skola_Ucenici_Maturanti_MorgueFile
Ilustracija | Ilustracija

Metode za kojima se najviše poseže u obrazovnom sustavu, poput traženja od učenika da uče i rade u školi, mogle bi biti potpuno pogrešne.

[caption id="attachment_891107" align="alignnone" width="750"]

Vrlo popularni grupni rad s učenicima je uvijek poželjan u školama. No, grupa u kojoj sudjeluju učenici podjednake razine znanja nije poželjna metoda učenja. Naime, akademska istraživanja su pokazala da je grupni rad s učenicima koji su različitih razina znanja puno učinkovitiji.

Koje su ostali mitovi u obrazovnom sustavu pogledajte u prilogu ENEX-a.


Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama