Novi kodeks: Muškarci su danas kompleksniji nego ikad

Lifestyle 18. stu 201511:25 > 11:27
Pixabay

Ketchum, jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću, provela je globalno istraživanje na uzorku od više od tri tisuće i petsto žena i muškaraca, kojim su ispitali najpopularnije stereotipove o muškarcima.

Prava je istina da su muškarci danas kompleksniji nego ikad. Muškarci diljem svijeta redefiniraju što to zapravo znači biti muškarac i pišu Novi kodeks muškaraca. Ovo su najčešći mitovi o muškarcima u odnosu na rezultate istraživanja:

PR

MIT 1 – MUŠKARCI SE PONAŠAJU KAO DJECA

Muškarci se ne ponašaju u skladu sa svojim godinama? Ne nužno. Ponašanje današnjih muškaraca kompleksno je i slojevito, a ne jednolično. Istraživanje pokazuje da muškarci dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe generacije, ali dijelom i starije zbog čega situacija više nije crno-bijela.

MIT 2 – KAD SE MUŠKARCIMA NEŠTO SVIDI, RAZGLASE TO SVIMA

Gomila internetskih stranica sa sadržajem za muškarce koji imaju dobar smisao za humor i koji čim vide nešto prikladno to imaju potrebu podijeliti sa svima pomalo gubi na snazi. Jedno od najvećih otkrića studije jest postojanje tzv. alfa manfluencera koji sadržaj koji oni smatraju kvalitetnim dijele isključivo s bliskim prijateljima. Izbirljivi su, vjerni omiljenim brendovima i rođeni vođe čije se samopouzdanje ne treba graditi kroz širenje poruka.

MIT 3 – MUŠKARCI GUBE MOĆ

Mnogobrojni recentni članci i knjige teoretiziraju o padu moći muškaraca koji u novom, digitaliziranom dobu, u kojem žene doživljavaju svoj veliki profesionalni uspon zapravo postaju nepotreban faktor u radnoj okolini. Ova studija pokazala je da tome nije tako i da i muškarci imaju još štošta za ponuditi na tržištu rada.

https://youtube.com/watch?v=VH3Y4HSZLxM

Revizija muškog koda

Osim tri spomenuta mita, studija je istražila poglede na ponašanje i stavove muškaraca u dobi od 18-54 godina po pitanju karijere, dijeljenja online sadržaja, zdravlja, muževnosti i samospoznaje, roditeljstva te međuljudskih odnosa i seksa. Identificirane su i četiri osnovne dobne skupine, odnosno karakteristike njihovih pripadnika:

„Rezultati ovog istraživanja donose uistinu važne informacije koje su relevantne pri kreiranju strategije svakog brenda jer omogućavaju identificiranje specifičnih komunikacijskih obrazaca kojima se brendovi povezuju s influencerima, a upravo im to daje autentičnost. Poznate, zastarjele i izlizane stereotipove trebamo pospremiti u ladicu i prihvatiti kompleksnost današnjih muškaraca koja doprinosi i svojevrsnom zamagljivanju granica među spolovima“, komentirala je Marina Čulić Fischer, direktorica agencije Dialog komunikacije, Ketchumova ekskluzivnog zastupnika u Hrvatskoj.

Cjelokupno izvješće možete pronaći na ovom linku.