Promjena sjedala u zrakoplovu može biti prava gnjavaža. Jedna stjuardesa tvrdi da njezin trik da uvjeri putnike uvijek djeluje.
Dogodi se da ne uspijete rezervirati mjesta u avionu kako biste sjedili sa svojim najdražima. To može biti posebno problem kada su u pitanju obitelji s malom djecom.
Već nekoliko godina, posebice na društvenim mrežama, vodi se žestoka rasprava o bontonu mijenjanja sjedala u zrakoplovu, piše britanski Mirror.
Neki smatraju da ako su platili mjesto, nitko ne bi trebao imati pravo tražiti promjenu mjesta, što je sasvim razumljivo. S druge strane, mnogi ljudi smatraju da bi, barem u određenim okolnostima, trebali popustiti i ustupiti svoje dragocjeno sjedalo onima kojima je potrebnije – čak i ako se radi o obično najpoželjnijim sjedalima do prozora.
Stjuardesa Mitra Amirzadeh iz Orlanda u intervjuu za Wall Street Journal otkrila je svoju metodu kojom su i najtvrdoglaviji putnici bili “prisiljeni” zamijeniti sjedala s roditeljima koji su putovali s malom djecom ako ovi nisu uspjeli rezervirati mjesta jedna do drugih.
Kako je objasnila, ne ulazi u žestoke rasprave, već nastoji upotrijebiti sve svoje diplomatske sposobnosti. “U redu, dakle, pripazit ćete na ovog klinca, kažem im. Obično dodam da ću djetetu ponijeti i grickalice i bojanke jer će mu to trebati“, objasnila je. “Ovo potiče gotovo svakog da brzo ustane i bude spreman promijeniti sjedalo. Većina ljudi preferira mir tijekom leta”, dodala je.
No, objasnila je da rijetko intervenira u slučajevima koji ne uključuju djecu. Tada radije prepušta ljudima da se sami pokušaju dogovoriti.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare