Američki reper Jay Z predstavio je u New Yorku novi streaming servis "Tidal” koji će većim dijelom biti u vlasništvu glazbenih umjetnika.
Glazbeni servis "Tidal", koji je Jay Z nedavno kupio za 56 milijuna dolara, imat će veliku konkurenciju, među kojima su "Spotify", "Deezer" i "Google Play".
Pored standardne mjesečne pretplate od 9,99 dolara, "Tidal" će u ponudi imati i zvuk visoke kvalitete (high-fidelity) za 19,99 dolara mjesečno.
Pjevačica Alicia Keys je, obraćajući se u ime glazbenika, izrazila nadu da će "Tisal" promijeniti pravac glazbene povijesti, prenijeli su svjetski mediji. Njihova misija nadilazi trgovinu i tehnologiju, rekla je Alicia Keys i dodala da im je namjera očuvati važnost glazbe u svojim životima.
Glazbenici će kao suvlasnici imati financijske koristi od novog servisa, ali mnogo je veća simbolična važnost novog koncepta u poslu u kojem umjetnici nemaju mnogo utjecaja na način na koji se njihov rad distribuira i koristi.
Dio strategije Jay Z-ja je i da glazbenici na "Tidelu" emitiraju svoje nove pjesme tjedan dana prije drugih servisa, čime će dobiti na ekskluzivnosti.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas