Koje poznate osobe traže najviše novca za samo jednu objavu na Instagramu? Naplaćuju papreno

Magazin 27. ožu 202513:57 4 komentara
ETIENNE LAURENT / AFP

Slavne osobe koje promoviraju najrazličitije brendove i proizvode nisu nikakva nepoznanica, a poznato je da mnogi od njih to naplaćuju papreno. Instagram stranica Wealth objavila je tko je na vrhu liste, a neki za samo jednu objavu na Instagramu traže i 3 milijuna dolara.

Naime, objava na stranici Wealth navodi neke od najvećih zvijezda današnjice, koji su istovremeno i među najpraćenijima na Instagramu te ističe koliko samo jedna objava na njihovom profilu košta.

Na “dnu” je Justin Bieber koji ima 295 milijuna pratitelja, a jedna objava na njegovom profilu košta 1,7 milijuna dolara. Khloe Kardashian, jedna od “manje poznatih” sestara Kardashian, za jednu objavu traži 1,8 milijuna dolara – isto koliko i Beyoncé koja na Instagramu ima 312 milijuna pratitelja.

Tu je i Kim Kardashian s 357 milijuna pratitelja i cijenom od 2,1 milijuna dolara po objavi, ali i Ariana Grande – 2,26 milijuna, Dwayne Johnson The Rock – 2,32 milijuna, Kylie Jenner – 2,38 milijuna te Selena Gomez koji za objavu traže 2,55 milijuna dolara.

Na samom vrhu su nogometne superzvijezde Leo Messi i Cristiano Ronaldo koji za jednu objavu na Instagramu traže 2,59 milijuna dolara i 3,23 milijuna dolara.

Koliko inače koštaju plaćene objave na Instagramu?

Na temelju anketa influencera na Instagramu, Shopify navodi da prosječna sponzorirana objava na Instagramu košta oko 1.300 dolara.

Procijenjeni iznosi podijeljeni su na sljedeći način:

  • Nano-influenceri (500–10.000 pratitelja): 10 do 100 dolara po objavi
  • Mikro-influenceri (10.000–50.000 pratitelja): 100 do 500 dolara po objavi
  • Influenceri srednjeg ranga (50.000–100.000 pratitelja): 500 do 5.000 dolara po objavi
  • Makro-influenceri (100.000–500.000 pratitelja): 5.000 do 10.000 dolara po objavi
  • Mega-influenceri (500.000+ pratitelja): 10.000 dolara i više po objavi

Na društvenim platformama, nedavni podaci istraživanja ukazuju na to da su influenceri mikro i srednjeg ranga sve traženiji, dok je broj mega influencera opao posljednjih godina.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare