Meta je pored najave o novim ciljevima također službeno potvrdila da će usluga izaći iz funkcije 1. listopada 2022.
Facebook gasi shopping uživo, livestream koji tvorcima sadržaja dozvoljava prijenos uživo i prodaju proizvoda publici. Značajka će u mirovinu otići 1. listopada ove godine, a Facebook kaže da je gašenje dio inicijative za prebacivanje fokusa na Reelse.
‘Kako se potrošačke gledateljske navike prebacuju na kratki video, na Facebooku i Instagramu mijenjamo fokus na Reelse, Metin proizvod za kratke videe’ pišu iz Mete. Valja naglasiti da premda shopping uživo nestaje s Facebooka, on ostaje aktivan na Instagramu, objašnjava Verge.
Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao kojš jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influencerima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana suradnika. Facebook je značajku isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Premda shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma – čak je i TikTok objavio da u SAD-u i Europi gasi sličnu funkciju.
Naglasak na Reelse podigao je zabirnutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučla ublažiti nagli korak prema ‘tiktokizaciji’, prenosi Tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!