Oglas

Facebook gasi jednu opciju kako bi se fokusirao na razvoj druge

author
N1 Info
04. kol. 2022. 15:36
pexels-pixabay-267469
Pexels | Pexels

Meta je pored najave o novim ciljevima također službeno potvrdila da će usluga izaći iz funkcije 1. listopada 2022.

Oglas



Facebook gasi shopping uživo, livestream koji tvorcima sadržaja dozvoljava prijenos uživo i prodaju proizvoda publici. Značajka će u mirovinu otići 1. listopada ove godine, a Facebook kaže da je gašenje dio inicijative za prebacivanje fokusa na Reelse.
'Kako se potrošačke gledateljske navike prebacuju na kratki video, na Facebooku i Instagramu mijenjamo fokus na Reelse, Metin proizvod za kratke videe' pišu iz Mete. Valja naglasiti da premda shopping uživo nestaje s Facebooka, on ostaje aktivan na Instagramu, objašnjava Verge.







Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao kojš jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influencerima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana suradnika. Facebook je značajku isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Premda shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma - čak je i TikTok objavio da u SAD-u i Europi gasi sličnu funkciju.

Naglasak na Reelse podigao je zabirnutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučla ublažiti nagli korak prema 'tiktokizaciji', prenosi Tportal.


N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.









Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao kojš jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influencerima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana suradnika. Facebook je značajku isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Premda shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma - čak je i TikTok objavio da u SAD-u i Europi gasi sličnu funkciju.

Naglasak na Reelse podigao je zabirnutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučla ublažiti nagli korak prema 'tiktokizaciji', prenosi Tportal.


N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.







Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao kojš jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influencerima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana suradnika. Facebook je značajku isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Premda shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma - čak je i TikTok objavio da u SAD-u i Europi gasi sličnu funkciju.

Naglasak na Reelse podigao je zabirnutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučla ublažiti nagli korak prema 'tiktokizaciji', prenosi Tportal.


N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.





Shopping uživo prvo je bio pokrenut u Tajlandu 2018. kao kojš jedan Facebookov potencijalni izvor zarade. Influencerima je ovaj alat omogućavao streamove u kojima prodaju proizvode, bilo putem njihovog dućana ili dućana suradnika. Facebook je značajku isporučio široj publici 2020., u isto vrijeme kad je pokrenuo posvećenu karticu za shopping. Premda shopping uživo i dalje privlači klijentelu u Kini, ostatak svijeta na pokazuje istu razinu entuzijazma - čak je i TikTok objavio da u SAD-u i Europi gasi sličnu funkciju.

Naglasak na Reelse podigao je zabirnutost kod brojnih dosadašnjih korisnika koje aplikaciju koriste za dijeljenje fotografija. Instagramov šef Adam Mosseri kometirao je nezadovoljstvo, a kompanija je kasnije odlučla ublažiti nagli korak prema 'tiktokizaciji', prenosi Tportal.


N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.


Gašenje shoppinga uživo demonstrira da Facebook sve više naginje prema formatu kratkog videa kojeg je popularizirala kineska konkurencija. Facebook čak razmišlja pretvaranju platforme u algoritmom pogonjen sustav - nešto slično TikToku. Sličan scenarij imamo i na Instagramu gdje su svi videi postali dio Reelsa.


N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter Facebook | Instagram.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama