stigla isprika
Musk se oglasio nakon pada Starlinka

Stigla je isprika iz Starlinka, satelitskog internetskog sustava u vlasništvu SpaceX-a, zbog višesatnog prekida usluge koji je s četvrtka na petak ostavio tisuće ljudi bez internetske veze. Problemi su zabilježeni diljem svijeta, od SAD-a i Njemačke do Zimbabvea. Tvrtka navodi da je prekid brzog interneta u trajanju od 2,5 sata bio uzrokovan 'kvarom' internih softverskih usluga
Oglas
"Tehnički problem je riješen i Starlinkova usluga je ponovno dostupna", objavljeno je u petak oko 2:15 ujutro po srednjoeuropskom ljetnom vremenu (CEST) na službenom profilu Starlinka na mreži X (bivši Twitter). 'Razumijemo koliko je povezanost važna i ispričavamo se zbog prekida.'
The network issue has been resolved, and Starlink service has been restored. We understand how important connectivity is and apologize for the disruption.
— Starlink (@Starlink) July 25, 2025
Elon Musk, osnivač SpaceX-a i vlasnik Starlinka, osobno se ispričao korisnicima već ranije, a zatim je i podijelio službenu objavu tvrtke, prenosi Tportal. "SpaceX će otkloniti uzrok problema kako se ovakva situacija više ne bi ponovila", napisao je Musk.
Service will be restored shortly.
— Elon Musk (@elonmusk) July 24, 2025
Sorry for the outage.
SpaceX will remedy root cause to ensure it doesn’t happen again. https://t.co/q1bsTVtMZ7
Prekid je započeo u četvrtak oko 22 sata po našem vremenu, kada su tisuće korisnika prijavile poteškoće putem portala Down Detector. Prema njihovim podacima, čak 65 posto prijava odnosilo se na potpuni gubitak usluge.
Starlink je globalna satelitska internetska mreža u vlasništvu američke zrakoplovne i svemirske kompanije SpaceX. Pruža usluge u oko 130 zemalja i teritorija, s ciljem omogućavanja pristupa mobilnom širokopojasnom internetu i u najudaljenijim dijelovima planeta.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas