Postoji razlog zbog kojeg uvijek morate hodati kroz cijeli supermarket kako biste došli do stvari koje vam trebaju, a to nije samo da biste kupili više.
Kad uđete u trgovinu da uzmete voće i povrće, pronaći ćete ih ispred, dok za mlijeko i jaja, morate pješačiti skroz do kraja.
Student Reeves Connelly ispričao je za TikTok zašto trgovine to rade. On zna mnogo o tome kako su trgovine postavljene da nas natjeraju da kupujemo više.
Reeves je rekao: “Količina razmišljanja koja se ulaže u dizajn trgovine mješovitom robom, s psihološkog i marketinškog stajališta je apsolutno luda. Prodavaonice mješovitom robom smjestit će odjeljak s voćem i povrćem točno na ulaz tako da prvo zgrabite voće i povrće, a onda se kasnije osjećate manje krivo što ste kupili nezdravu hranu na nekom udaljenijem odjelu.”
Prema Mirroru, stvari koje nam često ponestanu, poput mlijeka i jaja, uvijek su daleko.
Podijelio je: “Možda ste također primijetili da su bitne stvari poput mlijeka i jaja namjerno postavljene skroz u stražnjem dijelu trgovine, tako da ste prisiljeni hodati kroz druge prolaze kako biste došli do njih. Također se pobrinu da popune krajeve prolaza s mnogo nezdravih opcija, poput grickalica i gaziranih pića, kako bi bili sigurni da ćete naići na njih dok ste na putu do osnovnih stvari.”
Također je dodao da izgled nije dizajniran samo za odrasle, jer dizajneri misle i na najmlađe kupce: “Još jedan način na koji vas mogu natjerati da potrošite više novca je postavljanjem prolaza sa žitaricama tako da slatke žitarice budu u razini djetetovih očiju, tako da je vjerojatnije da će zgrabiti jednu dok su zdravije opcije daleko gore.
A postoji i razlog zašto su blagajne pored izlaza. Dizajnirane su da vas spriječe da odete a da ništa ne kupite. Također se možete osjećati kao da ćete se, koliko god puta posjetili lokalni supermarket, izgubiti i nećete moći pronaći ono što tražite.
To je jer su dizajnirane poput labirinta.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!