Talijanski prehrambeni koncern Ferrero i Njemački nogometni savez (DFB) kritizirali su u srijedu rasističku kampanju što ju je po društvenim mrežama pokrenuo jedan južnonjemački ogranak antiislamske Pegide i u kojoj se kritizira pojavljivanje tamnoputih igrača njemačke nogometne reprezentacije na nekim Ferrereovim proizvodima.
„Njemačka nogometna reprezentacija je jedan od najboljih primjera uspjele integracije i milijuni Nijemaca su ponosni na ovu reprezentaciju upravo zato jer je ona takva kakva jest“, rekao je predsjednik DFB-a Reinhard Grindel nazivajući čitavu priču „neukusnom“.
On je time reagirao na uvredljive komentare ogranka Pegide (Pokret europskih patriota protiv islamizacije Europe) za pokrajinu Baden-Wuerttemberg, koji je po društvenim mrežama kritizirao akciju talijanskog prehrambenog koncerna Ferrero, koji je povodom Europskog prvenstva u nogometu na tržište izbacio čokoladu Kinder s dječjim fotografijama njemačkih nogometnih reprezentativaca, među ostalima i tamnoputog Jeromea Boatenga i Iklaya Guendogana, koji je turskog porijekla.
I kompanija Ferrero je kritizirala ovu akciju ogranka Pegide poručujući preko svojih stranica kako se ova tvrtka ograđuje od svake vrte rasizma ili širenja netrpeljivosti prema strancima.
Glasnogovornica kompanije je priopćila kako je ovo „nova dimenzija“ reakcije na njihove proizvode.
Pegida je osnovana 2014. u Dresdenu nakon niza prosvjeda protiv navodne islamizacije Zapada zbog podnositelja zahtjeva za azilom i izbjeglica. Pegidu se dovodi i u vezu s brojnim napadima na izbjegličke domove, posebice na istoku zemlje.
Šef Pegide Lutz Bachman se u jednom e-mailu ogradio od istupa južnonjemačkog ogranka Pegide objašnjavajući kako se ne radi o službenom ogranku.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.