Sve više ljudi skida logotipove s odjeće, evo i zašto

author
N1 Info
30. pro. 2016. 15:26
>
15:28
logo
Screenshot YouTube | Screenshot YouTube

Iako je prije desetak godina bilo jako popularno odjenuti se od glave do pete u brendiranu odjeću, prepunu poznatih logoa, danas se u svijetu događa suprotan trend.

Ljudi, naime, skalpelima uklanjaju logotipove s odjeće. Na internetu se čak mogu naći tutoriali kako to učiniti, a da se ne uništi ili ošteti odjeća. Možete naučiti i kako skinuti logo s naočala, a da se pritom ne vidi da ste intervenirali u njihov izgled.

Izvješće Goldman Sachsa iz 2015. godine otkrilo je da pripadnici Generacije Y preferiraju nebrendiranu odjeću bez logotipova. Ne žele služiti kao hodajuća besplatna reklama brendovima. Osim toga, ono što pojedini brendovi simboliziraju ne uklapa se u njihov životni stil i ne žele to promovirati.

Logo odavno ne predstavlja bogate ljude. S druge strane, visoko kvalitetn odjeća, dobrog kroja i od finih materijala govori sama za sebe.

I na Twitteru su korisnici počeli ismijavati opsjednutost brendovima. U jednom memeu, nazvanom "Evolucija Ralpha Laurena", pretpostavlja se da će logo jednoga dana biti toliko velik da će se ljudi pretvarati u njega. 

https://twitter.com/EttyTweets/status/743438158499569664

I brendovi su primijetili ovaj trend, pa sve manje nastoje logove stavljati na previše uočljiva mjesta. Primjerice, Abercombie & Fitch uklonio je svoj veliki "A&F" logo, koji su imali na majicama i popularnim hoodicama, dok su proizvođači torbi i cipela, Coach i Michael Kors, koji su primijetili da opada prodaja njihovih komada na kojima s prevladavali veliki logovi.

"Zašto bih bio nečija besplatna reklama?", jednostavnom je rečenicom za Wall Street Journal cijeli pokret objasnio Max Ilich, 47-godišnji konzultant iz New Hampshirea u SAD-u, koji je jedan od ljudi koji uklanjaju logotipove s odjeće.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama