Oglas

H&M na udaru kritika zbog nove reklame

author
N1 Slovenija
22. sij. 2024. 14:03
H&M
DrPamSpurr/Twitter | DrPamSpurr/Twitter

Švedski tekstilni div H&M našao se na udaru kritika nakon što je objavio oglas s dvije učenice. Kritika je da oglas s neprimjerenim sloganom seksualizira djevojke. Tvrtka se ispričala i povukla reklamu.

Oglas

Tekstilni div H&M bio je prisiljen povući reklamu za odjeću u stilu školske uniforme. Uz fotografiju djevojčica, koje su odjevene u tzv. pinafora haljinu napisan je slogan: "Neka se glave okreću." Pinafora je haljina bez rukava dizajnirana za nošenje preko topa ili bluze. U prošlosti su ovaj stil odjeće najčešće nosila djeca.

Reklama je naišla na negodovanje javnosti, a aktivisti su upozorili da seksualizira djecu. Feministica Melinda Tankard Reist upitala je H&M: "Koja je svrha ovog sponzoriranog oglasa? Učenice općenito ne žele da se za njima okreću. Velik broj djevojaka s kojima radim u školama, želi da ih se ostavi na miru kako bi mogle učiti i zabavljati se."














Psihologinja Pam Spurr napisala je na društvenoj mreži X: "Vaš odvratan oglas potiče pedofile da žude za djevojčicama." Pozvala je na bojkot H&M-a dodavši da je to sramotno iskorištavanje djevojčica. Da je reklama neprimjerena, upozorili su i mnogi drugi korisnici društvenih mreža.














H&M je ubrzo uklonio reklamu. “Duboko se ispričavamo”, napisali su i dodali da će proučiti kako prezentirati kampanje.

Ovo nije prvo povlačenje neprimjerene reklamne kampanje. U prosincu je britanska agencija za nadzor oglašavanja zabranila kampanju kozmetičke tvrtke Rimmel. U reklami za šminkanje prikazana je reality zvijezda Lana Jenkins, uz natpis: "Spremite se zablistati na povratku u školu." Nadzorno tijelo ocijenilo je da se kampanja bavi nesigurnošću mlađih djevojaka i učvršćuje njihovo uvjerenje da bez šminke neće biti uspješne u školi.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama