Više od 500 eura koštala je iznajmljivača iz Južne Koreje osveta para kojem je prethodno odbio otkazati rezervaciju smještaja.
Naime, posjetitelji iz Kine iza sebe su tijekom svog boravka ostavili otvorene slavine za vodu i uključen plin gotovo mjesec dana, što je domaćin protumačio kao osvetu jer je u ožujku odbio njihov zahtjev za povratom novaca kada su u zadnji čas željeli otkazati smještaj koji su rezervirali u njegovom objektu u predgrađu Seula.
Par je tvrdio da su se zarazili covidom te su par dana prije dogovorenog dolaska zatražili povrat novca iako su prethodno ugovorili opciju bez mogućnosti povrata novca u slučaju otkazivanja. Neimenovani muškarac i žena željeli su otkazali kuću vjerojatno kada su shvatili da je Airbnb u vanjskom predgrađu Seula, a ne u središtu grada, piše Best life.
Nakon što je iznajmljivač, koji je u korejskim novinskim izvješćima imenovan kao “gospodin Lee”, odbio otkazati bez dobivanja dokaza na uvid, gosti su rekli da će ipak doći prema planu.
Domaćin je rekao da je par pitao ima li objekt sigurnosne kamere, na što je on odgovorio ne. Ali sigurnosne kamere izvan jedinice pokazale su da se par čudno ponašao tijekom boravka, dodao je.
Gosti su u najam stigli prema planu, no otišli su nakon samo pet dana iako su rezervirali 25 dana boravka. Videozapis nadzorne kamere pokazao je kako su se vraćali oko pet puta po nekoliko minuta tijekom tog razdoblja i odlazili nakon toga.
Zaposlenik plinare kontaktirao je Leeja tijekom boravka gostiju početkom travnja kako bi ga upozorio na moguće curenje plina u kući. Lee je posjetio stan i pronašao širom otvorene prozore te grijanje pojačano na visoku temperaturu. Gosti nisu bili u kući.
Provjerom brojila jedinice utvrđeno je da je kuća potrošila oko 22.780 kubika plina i 300 tona vode, što je dovoljno za osam odraslih osoba tijekom dva mjeseca. Ukupni troškovi režija iznosili su oko 550 eura. Pored toga, Lee je imao stotine dolara dodatnih troškova kao posljedica ponašanja para.
Lee je tražio od Airbnb-a, posredničke platforme za iznajmljivanje, da mu pomognu podmiriti račune za režije. Tvrtka je odbila, prema medijskim izvješćima. Airbnb nadoknađuje domaćinima štetu koju su prouzročili gosti, poput štete ili otuđenja umjetnina, dragocjenosti, brodova i automobila, ali ne navodi račune za komunalne usluge u okviru svog programa naknade.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!