Niste potpuno izgubljeni? Možete zamisliti da radite 5 puta tjedno, a da odmah ne patite od burnouta (burnout sindrom ili sindrom izgaranja je stanje emocionalne, fizičke i mentalne iscrpljenosti uzrokovane pretjeranim i dugotrajnim stresom). Onda nam se javite!, stoji u oglasu trgovačkog supermarketa Edeka u Njemačkoj.
Ono što zvuči kao šala zapravo je pravi oglas za posao iz supermarketa Edeka u Detmoldu u Sjevernoj Rajni-Vestfaliji. Voditelji trgovine Edeka Gebhardt objavili su oglas u regionalnim novinama “Lippe aktuell” početkom rujna. Neobičan oglas ovih dana “kruži” internetom i zabavlja čitatelje, a ima i onih koji smatraju kako izaziva diskriminaciju.
We did not want to deprive you of this gem. #edeka #joboffer #mitarbeiter #germany pic.twitter.com/I0yjFuCdeF
— Daily Bux | Tweeting from Buxtehude (@DailyBux) September 13, 2022
Na upit portala Business Insider je li ovakav oglas za posao u interesu Edeka Verbund grupe odgovorna udruga Edeka Rhein-Ruhr odgovorila je da više od 500 neovisnih trgovaca u udruzi Edeka Rhein-Rhur samostalno upravlja svojim trgovinama i da im je dopušteno da sami odlučuju o temama kao što su asortiman proizvoda i cijene, radno vrijeme ili čak zapošljavanje.
Generalni direktor Edeke Gebhardt je David Gebhardt.
“Cilj Edeke Gebhardt bio je nesvakidašnji oglas za posao koji bi tim iskoristio za pronalaženje novih zaposlenika. To je uspjelo jer je broj prijava bio znatno veći nego za standardne tekstove. Gospodin Gebhardt je želio privući pozornost neobičnim oglasom, ali nije želio nekoga kritizirati ili diskriminirati”, rekao je glasnogovornik Edeke Gebhardt.
Mišljenja korisnika interneta vrlo su različita, no neki su se osjećali uvrijeđenima. “Smiješno je, do te mjere da je problem ‘slaviti bolest’ kad si bolestan. I onda sam potpuno izvan umanjivanja važnosti burnouta”, napisao je jedan korisnik ispod tvita o oglasu za posao. Drugi komentatori vide oglas kao nekonvencionalan način za rješavanje nedostataka vještina i poteškoća pri zapošljavanju.
Prema riječima Robindra Ullaha, ovakvi oglasi za posao mogu biti vrlo učinkoviti za tvrtke. On je izvršni direktor Trendence Instituta, konzultantske tvrtke koja pomaže tvrtkama s pitanjima koja se odnose na zapošljavanje, marketing ljudskih resursa i brendiranje poslodavaca, odnosn razvoj i izoštravanje brenda poslodavca. Njegova reakcija na oglas za posao manje je negativna.
“Odlučujući čimbenik hoće li ovako nešto funkcionirati je uklapa li se oglas za posao u cjelokupnu strategiju zapošljavanja. Stoga je važno i u maloprodaji kadrove tražiti regionalno pa tako i putem oglasa u tiskanim medijima. No, tamo se doista moraju istaknuti kako bi pobudili interes, a oglas Edeke to definitivno čini. Vidio sam toliko oglasa za posao od kojih su svi odmahivali glavom, ali koji su na kraju upalili, kaže Ullah, koji je prethodno bio na čelu HR marketinga u Deutsche Bahnu, a zatim je bio na čelu globalnog brendiranja poslodavaca u tehnološkoj grupi Voith, prenosi Fenix Magazin.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare