Savjetnik šefa Ureda predsjednika Mihajlo Podoljak prozvao je javno svjetski poznatu francusku modnu marku Louis Vuitton zbog najnovije kampanje.
“Više od godinu dana Ruska Federacija kolje Ukrajince u Europi koristeći trobojnicu i simbole V/Z. Elitna modna kuća usredotočena na “nove ruske bogataše” odlučila se javno poigrati simbolima agresije. Luksuz bolje miriše kad je natopljen krvlju, zar ne Louis Vuitton?”, poručio je Podoljak na Twitteru osvrćući se na reklamu koja je prikazana na otvaranju modne revije u Parizu.
For over a year, RF has been slaughtering Ukrainians in Europe using the tricolor & V/Z swastika. An elite fashion house focused on "Russian nouveau riche" chose to publicly toy with the symbols of aggression.
— Михайло Подоляк (@Podolyak_M) March 5, 2023
Luxury smells better when it's drenched in blood, right @LouisVuitton? pic.twitter.com/I5lZ90n6RC
Portugalska političarka Ana Gomes odgovorila je na tu objavu pozivajući na bojkot ove marke, ali reakcije drugih korisnika su podijeljene – dok je nekima kampanja “odvratna”, drugi ističu da se radi o modificiranoj zastavi francuske sa znakom V (kao simbolom imena Vuitton) te da se koristila i ranije. Mnogi, međutim, ukazuju da je nepromišljeno u ovakvoj situaciji plasirati takvu kampanju.
Prošlog ožujka Louis Vuitton se suočio sa sličnim valom kritika zbog svoje kolekcije nakita LV Volt, čiji je osnovni motiv bila munja. Naime, kritičari su sugerirali da je previše slična slovu “Z”,simbolu koji se koristio za označavanje ruskih borbenih vozila.
Telegraph piše da je malo toga što ukazuje na to da Louis Vuitton više usmjeren prema novim ruskim bogatašima nego druge velike modne marke. Osobito kad se uzme u obzir da su među prvim velikim modnim brendovima koji su se povukli s ruskog tržišta nakon što je Moskva u veljači 2022. započela invaziju na Ukrajinu.
Ipak, Loro Piana, luksuzna talijanska marka u vlasništvu LVMH-a, postala je omiljeni brend Vladimira Putina. Jednu od njihovih jakni (u vrijednosti oko 11.800 eura) nosio je čak na masovnom skupu na stadionu prošlog ožujka.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!