Bivši ministar prometa Siniša Hajdaš Dončić rekao je u srijedu, u emisiji Novi dan na N1 televiziji, da su svi projekti koji se tiču prometne infrastrukture usuglašeni između zemalja koje ih provode, ili su pak usuglašeni s Europskom komisijom (EK)
Na pitanje zašto prošla Vlada, u kojoj je on bio ministar, nije uspjela više smanjiti strukturni deficit, Hajdaš Dončić kaže da su smanjivali materijale troškove, rashode i subvencije, i da bi prema njihovom modelu deficit do 2017. godine bio na razini prihvatljivoj za EK.
Naglasio je i da sadašnja Vlada nema puno prostora za pretjerane manevre, osim ako bi išla na smanjivanje rashoda koji se tiču zaposlenih u zdravstvu i školstvu.
“Mi smo za postepeno smanjivanje, a ne za drastične rezove”, rekao je.
“Do naglog smanjenja deficita može doći samo ako vlada Tihomira Oreškvoića, ili bolje reći Tomislava Karamarka i Bože Petrova, odluči smanjivati plaće i drastično smanjiti subvencije, što se odnosi na poljoprivredu i promet, a što bi značilo i lošiji standard za otočane”, rekao je.
Na pitanje o novoj zagrebačkoj zračnoj luci, kaže da su svi ugovori koji su potpisani javni i objavljeni jer ih je verificirao i DORH i Agencija za javno partnerstvo.
“Velikih promjena se trebamo bojati”
“Nema tu nekih strukturnih reformi”, rekao je Hajdaš Dončič, dok ih nova Vlada cijelo vrijeme najavljuje.
“Bile su dvije – PDV i mirovinska reforma, a ovo sve drugo se radi normalno. Nemojmo očekivati neke velike projekte ili promjene, jer se tog treba bojati, to nije dobro, to vodi revoluciji, država se mora razvijati organski, postepeno, a ništa revolucionarno”, smatra Hajdaš Dončić.
O premijeru Oreškoviću kaže da nije još vidio kako će voditi Vladu, ali da misli da je loše da se čovjek izabere na ulici.
“Osoba koja ima politički legitimitet treba biti premijer. Dakle, u ovom slučaju bi bilo bolje da premijer bude Karamarko, a ne Orešković”, zaključio je Hajdaš Dončić.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook.