Čim se pročulo da će ZET zaposliti 50 vozača tramvaja, u tvrtku je stiglo petstotinjak životopisa muškaraca i žena koji bi željeli upravo taj posao.
Iako će ZET nakon sedam godina prvo raspisati interni natječaj unutar Holdinga pa će prednost za promjenu radnog mjesta imati radnici s nižih položaja unutar sustava, ako je suditi prema ranijem zapošljavanju tramvajaca, njih barem 20 do 30 tražit će se izvana.
Dobra plaća od 7000 kuna uz dodatke za noćni rad i rad blagdanom glavni je mamac zainteresiranima, a probrane buduće vozače obučavat će 12 ZET-ovih instruktora vožnje tramvaja. Među njima je i Vladimir Jozić koji je kazao da nije riječ o mjestu na kojem se samo sjedi i otvaraju vrata, već o stresnom i zahtjevnom poslu za koji nije svatko.
“Postoje kandidati koji nisu zadovoljili za vozača i kojima smo morali reći “ne”. Ovo je odgovoran posao u kojem vozač mora biti cijelo vrijeme usredotočen na cestu jer, dok napravi jedan krug, izbjegne u prosjeku pet kritičnih situacija u kojima samo zahvaljujući prisebnosti i brzoj reakciji nije bilo nesreća”, rekao je Jozić.
U ZET-u je više od 30 godina, a tramvaj je vozio osam godina. Položio je za instruktora i već obučio mnoge vozače, a s kolegama će uskoro podučiti i 50 novaka. Natječaj će biti objavljen za mjesec-dva.
“Budući vozači prvo će morati položiti testove u autoškoli i prvu pomoć, nakon čega će početi satovi vožnje. Škola traje od 4 do 6 mjeseci, a potrebno je odvoziti 50 sati”, ispričao je Jozić pojasnivši da svaki instruktor preuzima grupu od 4 do 5 učenika koji prve vožnje obave na kružnoj stazi na Remizi, dugoj oko 800 metara. Potom izlaze i na gradske tračnice.
Vozači, uz vožnju tramvaja, moraju naučiti biti oprezni u prometu, spremni na nagla kočenja te naučiti raditi sa skretnicama, piše Večernji list.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.