Na Konzumovim jumbo plakatima koji se mogu vidjeti uz glavne prometnice po Zagrebu višestruko je istaknuta poruka "Vidimo se i sutra", čime se građanima očito pokušava poručiti da Konzum, unatoč financijskim problemima u kojima se našao Agrokor Ivice Todorića, i dalje posluje te će, što je još važnije, na tržištu biti prisutan i u budućnosti.
Tim plakatima, po svemu sudeći, najveći hrvatski maloprodajni lanac pokušava uvjeriti građane da je s Konzumovim poslovanjem sve u najboljem redu unatoč problemima u kojima se našao Agrokor.
‘Posljednjih 60 godina sa svakim novim danom rasli smo i razvijali se, ali to ništa ne bi bilo moguće da nije bilo vas.
Iza nas stoji 60 godina osmijeha, 720 mjeseci pažnje i 22.000 dana prijateljstava.
Odnos koji već 60 godina stvaramo može se opisati jednom jednostavnom rečenicom: Vidimo se i sutra.’, navodi se na stranicama Konzuma.