Matematičkim modelima socijalne fizike moguće je pronaći načine kako motivirati klijente primjenom mrežnih poticaja, klasificirati ponašanje potrošača, prepoznati osobine ličnosti iz strukture mreže, u realnom vremenu saznati zainteresiranost korisnika za uslugu koja se nudi...
Jedanaesto izdanje Combisove konferencije, jedne od najvećih regionalnih tehnoloških konferencija, otvoreno je u srijedu, 27. rujna, u novom Konvencijskom centru Solaris Beach Resorta u Šibeniku.
Uz moto Challenge the Future cilj konferencije je potaknuti raspravu o budućnosti tehnologije i izazovima u procesu razvoja naprednih rješenja i usluga.
Tijekom tri dana konferencije, niz stručnjaka predstavit će studije slučaja, nova znanja i trendove te uvid u rezultate projekata kompanija vezanih uz digitalnu transformaciju.
Glavno uvodno predavanje održao je državni tajnik u Ministrastvu unutarnjih poslova Robert Kopal, koji je pokazao mogućnosti koje nude analize socijalnih mreža kroz praktične primjere primjene u telekom industriji, bankarstvu, prevenciji i suzbijanju korporativnih prijevara.
“Mreže oblikujemo sami, odlučujući primjerice o broju osoba s kojima ćemo se povezati, s kime ćemo raspravljati o važnim stvarima i provoditi slobodno vrijeme. No, mreže ujedno oblikuju i nas, određujući naše ponašanje, utjecaj i njegov doseg”, naglasio je Kopal.
Mreže nam mogu puno toga reći o potencijalu svakog njezinog dijela, kolikim socijalnim kapitalom raspolaže neki pojedinac, je li bolje nagrađivati izravno pojedinca ili s njime povezane osobe.
Moguće je iskoristiti matematičke modele socijalne fizike za pronalazak najboljih ideja u organizaciji te načina kako motivirati klijente/korisnike primjenom mrežnih poticaja, kako klasificirati ponašanje potrošača koristeći socio-mobilne podatke, kako prepoznati osobine ličnosti iz strukture mreže ili kako u realnom vremenu saznati zainteresiranost korisnika za uslugu koja se nudi…
Kako bi dobili korisne podatke i informacije temeljem promatranja i analiza mreža, istaknuo je Kopal, mreže treba znati izmjeriti i modelirati.
Odgovarajući na pitanje iz publike rekao je kako se metode i alate koje je opisao u Hrvatskoj koristi, ali ne u dovoljnoj mjeri.
Veliki izazov i za Hrvatsku i za Europu bit će usklađivanje s regulativom opće zaštite podataka (General Data Protection Regulation, GDPR), odnosno kako koristiti i monetizirati podatke, a da pritom sačuvamo privatnost, dodao je, piše tportal.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.