Neodgovorni pacijenti "miniraju" smanjivanje lista čekanja

author
HINA
20. velj. 2015. 15:14
>
15:15
bolnica_rebro_n1
N1 | N1

Oko 30 posto pacijenata ne odaziva se na dodatne termine programa skraćivanja bolničkih listi čekanja, a prosječno isto toliko pacijenta ne odaziva se niti odjavljuje redovne termine u kojima su naručeni, doznaje se od Koordinacije hrvatske obiteljske medicine (KoHOM).

[caption id="attachment_916847" align="alignnone" width="750"]

Dogovorene termine jednostavno se može otkazati telefonski ili preko internetskih stranica HZZO-a, pa takvi pokazatelji govore da su za dugačke liste čekanja dijelom odgovorni i sami pacijenti, kažu u KoHOM-u.

Također upozoravaju da se pojedini pacijenti, temeljem uputnice izdane od obiteljskog liječnika, naručuju u četiri bolnice na četiri različita termina za magnetsku rezonanciju i time oduzimaju mjesto drugima.

Obiteljski liječnici, okupljeni u KoHOM-u, kažu da više od godinu dana upozoravaju zdravstvenu administraciju na taj problem, no ništa se nije poduzelo na rješavanju pitanja neodgovornog ponašanja nekih pacijenata.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama