Tri ministarstva – gospodarstva, financija te poduzetništva i obrta na promidžbu i informiranje u prva tri mjeseca ove godine potrošila su više od po 400.000 kuna, pokazuje Vladin odgovor HDZ-ovoj zastupnici Sunčani Glavak.
Glavak je, naime, zanimalo koliko su proračunskog novca u svrhu promidžbe i informiranja (reklame, reklamni oglasi, spotovi) od 1. siječnja do 27. ožujka potrošili Vlada, ministarstva i druga tijela državne uprave.
Prema Vladinu odgovoru, ministarstvo Ivana Vrdoljaka potrošilo je 436.755 kuna, Lalovčevo 443.440 kuna, a Marasovo ministarstvo 420.989 kuna.
Po novcu utrošenom na promiždbu, gotovo 370.000 kuna, blisko im je Ministarstvo poljoprivrede, te Ministarstvo obrane s 336.750 kuna.
Najmanje je, svega 2375 kuna, potrošilo Ministarstvo turizma za tiskanje brošure Katalog investicijskih projekata, namjenjen promidžbi na stranim tržištima.
Za ministarstva gospodarstva i poduzetništva nema raščlambe troškova, za financije je razvidno da je većina troškova od 332.772 kune napravljena u Poreznoj upravi.
Od 336.750 kuna koje je MORH potrošio, 30.100 kuna su javni natječaji, 128.000 odnosi se na oglašavanje u elektronskim medijima, 70.750 kuna na oglašavanje na oglasnim površinama u javnom prijevozu, za potrebe prijema kandidata u kadetske službe, te 108.000 na oglase javne nabave u Narodnim novinama.
Kod Ministarstva poljoprivrede navodi se tek da je 69.400 kuna otišlo na usluge promidžbe i informiranja za potrebe Programa ruralnog razvoja.
Ministarstvo vanjskih poslova potrošilo je 8.600 kuna, znanosti i obrazovanja 15.600 kuna, regionalnog razvoja 68.339 kuna, zaštite okoliša 51.650 kuna, pravosuđa 66.000 kuna, te zdravlja nešto preko 30.000 kuna.
Na promižbu i informiranje trošilo je i pet državnih ureda, od 5.074 kune, koliko je potrošio Ured za središnju javnu nabavu, do 91.400 kuna, koliko je potrošio Ured za zaštitu i spašavanje.
U drugim tijelima državne uprave nije bilo troškova po stavci promidžbe i informiranja u tom razdoblju, piše u Vladinu odgovoru Sunčani Glavak.