Milo Sršen je prije mjesec dana otišao u mirovinu nakon što je dugo vremena bio zapovjednik trajekta Lastovo.
Sršen je za Novi list rekao kako pramčanom rampom ranije nije bilo nikakvih značajnijih problema, ali je i potvrdio da je rampa morala biti osigurana sigurnosnim klinovima prije nego što je bilo tko od članova posade bio poslan da obavlja ikakve poslove ispod nje.
“Sustav podizanja i spuštanja pramčane rampe je hidraulični pri čemu svaki takav hidraulični sustav ima i kočnice koje sprječavaju naglo spuštanje rampe. Što se u konkretnom slučaju dogodilo, ne mogu tvrditi, ali pretpostavljam da je došlo do pomicanja brtve na rampi, slično kao kada izlazite iz auta pa brtva automobilskih vrata ispadne iz ležišta.
Vi to krenete vratiti, a onda zapuše reful bure pa vas udare vrata.
Uobičajena procedura je da kad brod ulazi u luku i otvori se pramčani vizir netko od članova posade podigne mehanički zapor, odnosno sigurnosne klinove, kako bi se ulazno-izlazna rampa mogla otvoriti. Isto tako, kada se rampa zatvori posada mora postaviti mehaničke zapore, kako bi se rampa zakočila i onemogućilo se da ona padne”, rekao je Sršen.
Na pitanje smiju li članovi posade biti ispod rampe, odnosno obavljati bilo kakve radove na njoj u slučaju da nije mehanički zakočena, kategorički je odgovorio:
“Ne, ljudi ne bi smjeli biti ispod rampe ako ona nije mehanički zakočena i osigurana.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!