![bojkot, trgovine](https://n1info.hr/wp-content/uploads/2025/01/29/1738175705-PXL_240125_127182011-750x494.jpg)
Bojkot trgovina 24. siječnja prošao je iznimno dobro i građani su spremni za korak dalje jer smatraju da takva akcija može donijeti toliko željena pojeftinjenja ili bar zaustavljanje poskupljenja kojima konstantno svjedočimo.
Da je motivacija za nekakvom vrstom akcije i dalje na vrhuncu, potvrđuje anketa koju smo pokrenuli 27. siječnja. Naime, 90 posto naših čitatelja najavljuje sudjelovanje u novom bojkotu, samo pet posto ih ne misli sudjelovati u njemu, a pet će se ponašati tijekom bojkota kao i svaki drugi dan. Kad se uzme u obzir da je svoj glas dalo 7417 čitatelja, u trenutku pisanja teksta, jasno da velika većina želi bojkotirati trgovine. I ne samo njih…
Josip Kelemen ispred platforme Halo, inspektore koja stoji iza poziva na prethodni bojkot, poziva na nove. Konkretno, od sutra kreće tjedni bojkot trgovačkih lanaca, Lidla, Eurospina i dm-a te triju proizvoda, Coca-Cole i drugih gaziranih pića, vode u bocama i deterdženta za posuđe, a za petak 31. siječnja se poziva na kompletan bojkot trgovina sličan onome proteklog petka.
Pozvao je i na bojkot tri proizvoda tijekom tjedan dana, kao i bojkot tri trgovačka lanca za koje kaže da su potrošači u Hrvatskoj zaključili da najviše dižu cijene.
“Gazirana pića, voda i deterdženti za suđe u svim oblicima, to su proizvodi za koje hrvatski potrošači smatraju da ih treba bojkotirati”, kazao je Kelemen u ponedjeljak, pozivajući građane.
Od trgovačkih lanaca izdvojio je Lidl, Eurospin i dm.
“Ovo su organizirali potrošači, jer svi smo mi potrošači, a mi smo bili kanal koji je sve skupa artikulirao i prenio”, izjavio je.
![anketa](https://n1info.hr/wp-content/uploads/2025/01/29/1738174187-Screenshot_1-1024x466.jpg)
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare