Hrvatski pružatelji usluga zdravstvenog turizma predstavili su na Svjetskoj izložbi EXPO 2020 u Dubaiju svoju ponudu i dogovorili suradnju s gotovo 50 kupaca iz bliskoistočnih zemalja, Rusije i Indije, izvijestila je u srijedu Hrvatska turistička zajednica (HTZ).
HTZ je u suradnji s Ministarstvom turizma i sporta organizirao to predstavljanje u hrvatskom paviljonu na EXPO-u u sklopu poslovne radionice “Full of well being” i ovotjedne teme na EXPO-u “Health&Wellness”, a podršku je dala Hrvatska gospodarska komora.
Okupljene na radionici su pozdravili direktor HTZ-a Kristjan Staničić, državni tajnik Ministarstva turizma i sporta Tonči Glavina te predsjednik HGK Luka Burilović.
“Zdravstveni turizam je proizvod koji u Hrvatskoj ima jaku resursnu osnovu i bogatu tradiciju, a specijalizirana poslovna radionica na EXPO-u bila je jedinstvena prilika za dodatnim jačanjem potražnje usluga zdravstvenog turizma”, istaknuo je Staničić, otkrivajući da su strani kupci-budući i potencijalni hrvatski partneri na radionici bili iz Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE), Saudijske Arabije, Katara, Kuvajta, Bahreina, Omana te Rusije i Indije.
Staničić je naglasio i da ponuda zdravstvenog turizma u globalnim okvirima bilježi kontinuiran rast potražnje, te da raste potražnja za tim i u Hrvatskoj, ali i ponuda, što su i prikazali na radionici predstavnici hrvatskih pružatelja tih usluga, među kojima su bili i vrhunski stručnjaci iz raznih područja medicine, farmaceutike, stomatologije te spa i wellness industrije.
Državni tajnik Glavina ocijenio je da Hrvatska nudi turistima mnoge pogodnosti kada je riječ o zdravstvenom i wellness turizmu, dodajući da su pružatelji usluga zdravstvenog turizma “otvorili put novim ulaganjima i investicijama u cjelogodišnji turizam Hrvatske”.
“Ponuda zdravstvenog turizma u Hrvatskoj danas obuhvaća kompleksan skup pružatelja usluga wellnessa, lječilišnog i medicinskog turizma. S obzirom na sve predispozicije, ali i sredstva na raspolaganju, u razdoblju pred nama zdravstveni turizam želimo dodatno ojačati, snažnije brendirati te pozicionirati Hrvatsku kao destinaciju zdravlja”, poručio je Glavina.
Sudionici radionice poslije su razgledali hrvatski paviljon na EXPO-u, na kojemu sudjeluje 192 zemlje svijeta, što tu izložbu čini najvećim globalnim nekomercijalnim događajem gospodarske i kulturne važnosti.
Hrvatskoj, kao i mnogim drugim zemljama, EXPO pruža jedinstvenu priliku za predstavljanje sveukupne ponude zemlje višemilijunskoj publici, mnogim gospodarstvenicima, investitorima, međunarodnim institucijama, diplomatskom zboru i ostalima do kraja ožujka ove godine, do kada će biti otvorena.
Po zadnjim podacima samog EXPO-a Dubai, do sada je tu izložbu od jesenskog otvorenja 2021. obišlo više od 11 milijuna posjetitelja.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.