Trajekt Marko Polo sagrađen je u Francuskoj 1972. godine. Plovio je pod imenima Peter Wessel, Zeeland i Stena Nordica.
Trajekt Marko Polo drugi je najveći putnički brod koji trenutno plovi pod hrvatskom zastavom. Od njega je veći jedino Dalmacija. Jadrolinija ga je prvenstveno namijenila za prekojadranske veze dalmatinskih gradova Zadra i Splita s talijanskom Anconom. U ovim trenucima sretno je privezan u luci Split, no kako nam javljaju čitatelji, bilo je jako gadno dok nije stigao.
Iako spada u maritimno najbolje Jadrolinijine brodove, putnicima, kako nam kažu, nije bilo svejedno. Mora je na otvorenom bilo i 6, o čemu svjedoči i snimka koju je objavio Morski.
Mijenjao smjer
“Marko Polo kasnio je oko šest sati zbog izuzetno lošeg vremena. Mijenjao je smjer putovanja zbog opasnosti od prevrtanja vozila u potpalublju. Sretno je sve prošlo, ali mnogima je bila muka”, poručuje čitatelj Morskog.
Trajekt Marko Polo sagrađen je u Francuskoj 1972. godine. Plovio je pod imenima Peter Wessel, Zeeland i Stena Nordica. Jadrolinija ga kupuje 1988. godine. Brod Marko Polo ima 158 kabina odnosno ukupno 574 kreveta. Sadržaji broda su raznoliki: velika kavana s plesnim podijem (368 mjesta) i dječjim kutkom, restoran (222 mjesta), salon (80 mjesta), aperitiv bar (60 mjesta) i kapelica.
Ovaj brod održava međunarodne linije Jadrolinije koje povezuju hrvatsku i talijansku obalu.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!