Prije dvadesetak dana u Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja predstavljena je nova aplikacija "Kretanje cijena", koja objedinjuje cijene proizvoda u tri trgovačka lanca - KTC-u, Konzumu i Tommyju - čime se želi olakšati građanima oko odluke gdje im je najisplativije kupovati usred općeg poskupljenja cijena.
Podsjetimo, zasad su u toj aplikaciji, koja je poznata i kao “bijele liste”, samo cijene navedena tri trgovačka lanca jer su oni jedini dostavili svoje cijene na poziv ministarstva.
Zanimalo nas je kolika je posjećenost ove aplikacije, a kako doznajemo iz resornog ministarstva od 17. veljače do 2. ožujka je zabilježeno ukupno 34,789 pojedinačnih posjeta.
U srijedu je ministar Davor Filipović najavio da će sami popisati i cijene u trgovinama koje ih nisu same dostavile, a te se teme dotaknuo i u današnjoj izjavi nakon sastanka Partnerstva za transatlantsku energetsku i klimatsku suradnju.
“Razgovaramo s onima koji će obaviti popisivanje i imat ćemo cjelovitu listu. Kad pogledate bijelu listu može se reći da ona daje efekt jer sva ova najavljena poskupljenja još nisu ondje”, rekao je danas Filipović.
Kaufland, jedan od najvećih lanaca u Hrvatskoj te ujedno i jedan od onih koji nije dostavio traženi popis proizvoda, za N1 je objasnio kako oni nisu mogli poslati popis proizvoda jer “dopis ne prati provedbena metodologija”. Više o tome čitajte OVDJE.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare