Kupci bijesni zbog krivo iskazanih cijena u nekim Studencima. Iz lanca se ispričavaju i nude kupone

Ekonomija 16. kol 202414:33 2 komentara
Trgovina Studenac
Lovro Domitrovic/PIXSELL/ilustracija

Ogorčeni kupac početkom mjeseca požalio se na netočno iskazivanje cijena u Studencu, zbog čega su se u tom trgovačkom lancu ispričali, ali negativna iskustva čitatelja nastavila su pristizati pa je uslijedilo novo objašnjenje, a i isprika.

Naime, nakon Omiša, javili su se kupci iz više gradova i mjesta Dubrovačko-neretvanske i Splitsko-dalmatinske županije. Problem je svima identičan, vide cijenu artikla na polici, dođu na blagajnu i neugodno se iznenade jer moraju platiti više.

Što se događa, zašto i kako će riješiti problem, pitali smo Studenac.

Kašnjenje u ažuriranju cijena

“Ispričavamo se našim kupcima koji su doživjeli bilo kakve neugodnosti u našim trgovinama. Tijekom priprema i izmjena redovnih i akcijskih ponuda, cijene artikala ažuriraju se u našem središnjem informacijskom sustavu, koji je izravno povezan s blagajnama. Međutim, zbog povećanog opterećenja tijekom ljetne sezone, a posebice 14. kolovoza zbog neradnog dana koji je uslijedio, opterećenje na trgovine se povećalo”, objasnili su nam u Studencu i dodali:

“Stoga je u našim trgovinama na području Splitsko-dalmatinske te Dubrovačko-neretvanske županije, posebice na otocima, došlo do kašnjenja u ažuriranju cijena na policama. Ovdje se radi o ljudskoj pogrešci uslijed većeg obujma posla, nipošto nije riječ o nepoštenoj praksi, odnosno o namjernom zavaravanju i stavljanju kupaca pred gotov čin na blagajni.”

Također, svim kupcima koji su platili više od onoga što je istaknuto nude nešto zauzvrat.

E-voucher od 10 eura, ako imate račun

“Poduzimamo hitne korake kako bismo ispravili ove nepravilnosti i dajemo sve od sebe da ih bude što manje u budućnosti. Kako bismo pokazali svoju predanost kupcima, pozivamo sve koji su na blagajni plaćali veću cijenu nego što je prikazana na polici da nam se jave na adresu e-pošte [email protected] s opisom situacije, lokacijom trgovine gdje se ista dogodila te računom (ukoliko su ga sačuvali) kako bismo im poslali e-voucher (kupon) u iznosu od 10 eura.

Dobiveni kupon će do 25.8. moći potrošiti u najbližoj trgovini Studenca. Iskreno cijenimo razumijevanje naših kupaca i potičemo sve koji primijete bilo kakve nepravilnosti u našim trgovinama da nas izravno kontaktiraju na gore navedenu adresu e-pošte. Posvećeni smo brzom rješavanju ovih problema i osiguravanju da naši kupci u ovakvim situacijama budu obeštećeni”, navode u Studencu.

Od 2018., Studenac je u vlasništvu fonda kojim upravlja tvrtka Enterprise Investors, jedan od najvećih investicijskih fondova privatnog kapitala u Srednjoj i Istočnoj Europi. Kroz posljednjih šest godina razvijao se preuzimanjem manjih lokalnih maloprodajnih lanaca. Tako je krajem prve polovine 2024. je stigao do 1300 trgovina diljem Hrvatske te više od 6000 zaposlenih.

Ujedno, ovog ljeta krenuo je s dodatnim širenjem, a odobren mu je i kredit od 80 milijuna eura, namijenjen daljnjem rastu poslovanja, što uključuje širenje mreže i kapitalna ulaganja vezana uz poboljšanje energetske učinkovitosti.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare