
Zahvaljujući rekordno visokim cijenama u Hrvatskoj i turističkoj navali na Albaniju, Crna Gora postaje sve popularnija među mađarskim turistima
Oglas
Za mađarske ljetne putnike Crna Gora i dalje može biti privlačna alternativa popularnoj hrvatskoj obali i u godinama koje dolaze, piše mađarski Világgazdaság.
Zbog povoljnih cijena, blizine i sve bogatije turističke ponude, Crna Gora bi mogla biti jedno od najtraženijih ljetnih odredišta i 2026. godine. Broj mađarskih turista ove godine mogao bi srušiti sve rekorde, dodaje se.
Zahvaljujući rekordno visokim cijenama u Hrvatskoj i turističkoj navali na Albaniju, Crna Gora postaje sve popularnija među mađarskim turistima. Budvanska rivijera, stari grad Kotor i manja ljetovališta nude odličan omjer cijene i kvalitete, posebno kada je riječ o smještaju srednje kategorije i ugostiteljskoj ponudi.
Jednotjedni odmor srednje kategorije za jednu mađarsku obitelj, uključujući smještaj i putovanje, u prosjeku stoji između 800 i 1000 eura (320–400 tisuća forinti), čime je Crna Gora 20–30 posto jeftinija od Hrvatske.
Uz charter i autobuske ponude mađarskih putničkih agencija, mnogi se odlučuju na putovanje automobilom do crnogorske obale. Zemlja se posebno oslanja na turiste iz srednje i istočne Europe, a privlači ih i kampanjama na mađarskom jeziku te direktnim avionskim linijama, pišu Mađari.
Turizam je pokretač lokalnog gospodarstva
Turizam čini gotovo 25 posto BDP-a Crne Gore, a uz uključene povezane usluge, doprinos ukupnom gospodarskom učinku mogao bi doseći i 30 posto. Prihodi od turizma u 2024. iznosili su 1,4 milijarde eura, a prema procjenama za 2025., mogli bi narasti na čak 1,7 milijardi eura. Broj mađarskih turista brzo raste:
Budvanske plaže i noćni život, povijesne znamenitosti Kotora te manje pretrpana ljetovališta na jugu posebno su traženi. Mađarski turisti najčešće biraju apartmane srednje kategorije ili obiteljske pansione – njihova popunjenost do sredine srpnja već je premašila 80 posto.
Infrastruktura i investicijska klima
Unatoč rastu turizma, Crna Gora se suočava s infrastrukturnim izazovima. Iako je dionica autoceste Budva–Podgorica dovršena do ljeta 2025. i ublažila prometno opterećenje, glavne obalne prometnice i dalje su zagušene. Strane investicije vezane uz turizam dolaze ponajviše iz: Rusije, Srbije i Turske, dok su mađarska ulaganja prisutnija u organizaciji putovanja i posredovanju u smještaju.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas