Od ponedjeljka, 24. listopada usluga koja olakšava život građanima bit će aktivna za dio upravnih poslova koji se obavljaju u zagrebačkoj policijskoj postaji u Petrinjskoj 30.
Mogućnost rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije e-Redomat sustava moći će koristiti za poslovne procese podnošenja zahtjeva za osobnu iskaznicu i za putovnicu, izdavanja izrađenih osobnih iskaznica i putovnica te za reguliranje prebivališta.
Na taj način izbjeći će se i dugotrajna čekanja u redovima na šalterima.
“U posljednje četiri godine približili smo se građanima te od tada na četiri lokacije u gradu Zagrebu građani mogu rješavati upravne poslove i na taj način poštujemo njihovo vrijeme. S tim ciljem uveden je i sustava e-Redomata koji na ulazu u prostore upravnih poslova omogućuje građanima izdavanje brojeva za pojedinu uslugu. Prateći potrebe građana, a s ciljem bolje funkcionalnosti i bolje dostupnosti građanima upravo je i uvedena usluga rezerviranja reda broja čekanja putem mobilne aplikacije i rezervacije termina za upravne poslove”, kaže za Poslovni.hr voditeljica Službe za izvještajnu analitiku i odnose s javnošću PU zagrebačke Marija Goatti.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!