Državni inspektorat (DIRH) obavijestio je danas potrošače da provjere svoje pegle, odnosno parne postaje Philips.
Riječ je o kućanskom aparatu parna postaja marke Philips PSG8xxx i PSG9050.
Parne postaje proizvodi tvrtka DAP B.V. iz Nizozemske, dok je zemlja podrijetla Indonezija.
Nedostatak
Kao nedostatak navodi se problem u proizvodnji pri zavarivanju kotla (bojlera) koji generira paru u parnom sustavu te se uslijed toga kotao (bojler) pri korištenju iznenadno otvorio.
Stoga je omogućen povrat od krajnjih korisnika.
“Ukoliko je potrošač kupio parnu postaju iz navedenih serija proizvodnje, može se registrirati na trenutno je aktivnoj formi opoziva na philips.hr. Na ovoj će stranici potrošači dobiti upute o daljnjim koracima, odnosno popravku koji je organiziran kod servisnih partnera”, navode iz DIRH-a.
Iz Philipsa su poslali dodatno objašnjenje.
“Ova se radnja poduzima zbog neidentificiranog problema u proizvodnji prilikom zavarivanja grijača koji generira paru u parnom sustavu, što može dovesti do ozljeda kao što su opekotine ili ozljeda povezanih s udarcima. Odlučili smo povući te proizvode s tržišta jer nam je sigurnost naših korisnika od ključne važnosti”, priopćili su.
Korisnike upozoravaju da učine sljedeće:
Odmah prestanite upotrebljavati proizvod
Iskopčajte proizvod iz strujne utičnice
Ostavite proizvod da se ohladi
Registrirajte svoje podatke
Pobrinite se da svoj proizvod zapakirate i pripremite za preuzimanje
Iz Philipsa se ispričavaju zbog bilo kakvih mogućih neugodnosti.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!