
Hrvatska turistička zajednica (HTZ) novom promotivnom kampanjom "Find your "Pomalo"/Pronađite svoje "Pomalo" u Hrvatskoj" na svim važnijim tržištima, želi turistima približiti način života u kojemu mogu pobjeći od glasne, užurbane i stresne svakodnevice, izvijestio je HTZ u srijedu.
Oglas
Kampanju će HTZ provoditi do kraja kolovoza isključivo putem društvenih mreža (TikTok, Facebook, Instagram i YouTube), s vizualima i video spotovima čiji je cilj svima koji gledaju približiti osjećaj uživanja u trenutku, usporavanje tempa i otkrivanja ljepote života, odnosno, "prikazati način života 'pomalo' koji svatko treba proživjeti i osjetiti, bar povremeno".
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić kaže da se na tržištima sve više uočava povećana potražnju za lokalnim običajima i mirnim načinom života, autentičnim doživljajima, kao i da je sve popularniji i trend "sporih" putovanja.
"Turisti žele upoznati i doživjeti kulturu destinacije u kojoj borave, povezati se s nerazvikanim mjestima te utišati vlastite misli. Zato kroz ovu kampanju turiste pozivamo da dođu, uživaju i istinski se prepuste odmoru. Vjerujemo da će mnogi u našoj zemlji naći svoju verziju "Pomalo“ te se kućama vratiti svježi, odmorni i puni dojmova, što i jest smisao kvalitetnog putovanja i odmaka od svakodnevnih rutina", komentira Staničić.
Poziva pritom i sve da se putem društvenih mreža priključe kampanji i podijele svoje trenutke #findyourpomalo.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare
Oglas
NAJČITANIJE
Oglas
Oglas
Najnovije
Oglas
Oglas