Prilikom kupovine karte na Autobusnom kolodvoru Zagreb naplaćuje se kolodvorska usluga. No, zašto se ta usluga naplaćuje i kada putnik sam, putem interneta kupi kartu? Iz AKZ-a su nam objasnili što se točno podrazumijeva pod kolodvorskom uslugom i zašto je putnik plaća čak i kada kartu kupuje online putem.
“Kolodvorska usluga se odnosi na cijenu korištenja usluga terminala za prihvat putnika. Cjenik je javno objavljen i odnosi se na infrastrukturu korištenja kolodvora, čekaonicu, informacije, održavanje perona i sl.
Prijevoznici obavljaju prijevoz, a podružnica AKZ omogućuje uslugu polaznog perona, informacije koje su putniku potrebne radi putovanja, čekaonicu i ostale popratne pogodnosti. Online prodaju rade zaposlenici podružnice koji zaprimaju zahtjeve za kupnjom i obrađuju ih”, pojasnili su iz AKZ-a.
I u Uvjetima korištenja AKZ-a navodi se da će se putniku uz svaku kartu naplatiti i kolodvorska usluga i rezervacija mjesta sukladno Cjeniku.
U Narodnim novinama, u Pravilniku o autobusnim kolodvorima također se navodi da se na autobusnim kolodvorima pružaju najmanje sljedeće kolodvorske usluge: prihvat i otprema autobusa, parkiranje autobusa, prodaja voznih karata i čuvanje prtljage.
Za obavljanje kolodvorske usluge svi autobusni kolodvori moraju najmanje biti opremljeni s putničkim peronima, čekaonicom za putnike koja je grijana i klimatizirana te koja ima mjesta za sjedenje, sanitarnim čvorom, prostorom namijenjenim za prometni ured i za prodaju voznih karata, istaknutim voznim redom, garderobom za prihvat i pohranu prtljage, prostorom prilagođenim za pristup osobama s invaliditetom i osobama sa smanjenom pokretljivošću te organiziranim prometom u mirovanju (parkiranje i zaustavljanje vozila) sa posebno označenim i rezerviranim mjestima za osobe s invaliditetom i osobe sa smanjenom pokretljivošću.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!