Zagreb je s ovom jeseni dobio rabljene MAN i Mercedes autobuse iz Austrije i Njemačke, ali imaju nedostatak zbog kojeg ZET bilježi gubitke.
Iako su vozila u odličnom stanju, što se tiče izgleda, udobnosti i same vožnje, putnici nemaju gdje “štancati” karte ili validirati pokaz. Jer, ne postoji uređaj za to. Samim time, vožnja je gratis, a kad se tome pridoda činjenica da se radi o 30 autobusa na cesti i njih 30 koji će im se pridružiti s idućom godinom, jasno je da gubitak novca nije nezanemariv.
Osim sustava za prodaju karata, piše Večernji list, nedostaje onaj za nadzor i upravljanje prometom, koji vozačima ispisuje vremena polazaka, a putnicima na zaslonima unutar autobusa javlja koja je sljedeća postaja, odnosno s vanjske ih strane obavještava o kojoj je liniji riječ i u kojem smjeru ide.
Uređaji su ugrađeni, ali su ugašeni su jer nisu kompatibilni sa ZET-ovim softverom. Tako se u prometalima, kao prije 30 godina, broj linije i smjer nalazi na ploči ispod vjetrobrana ili je napisan na komadu papira.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare