Gost Pressinga bio je Davor Bruketa iz agencije Bruketa&Žinić, koji je objasnio što je to kvalitetna infrastruktura koju bi jedna agencija trebala imati.
‘Za ozbiljnu komunikaciju prvo je, po meni, potreban dobar CRM sustav i ozbiljna segmentacija ljudi s kojima se razgovara da bi u pravom trenutku rekli pravu stvar. Klasičan advertising je kao da iz aviona zasipate hrpu letaka i veći dio tih ljudi tu informaciju doživljava kao smeće. Ja još uvijek gledam reklame za tampone, iako je očigledno da mi ne trebaju, tinejdžerke gledaju reklame za pilule za prostatu, iako im očigledno ne trebaju, iako to sad u puno manjem omjeru nego što je nekad bilo’, kazao je Bruketa.
‘Planiranje je preciznije nego što je to ikad bilo, međutim, naš ideal, a to je dostaviti informaciju u trenutku kad je se želi, a ne kao mučenje i uzimanje vremena. Za to treba ozbiljan sustav koji prati interese, kontekst u kojemu se događa komunikacija. To je vrlo bliska budućnost, koja zahtijeva dosta investicija u praćenje ljudi. Postoji ta paranoja da kompanije agregiraju podatke o našem ponašanju i kako je to loše. Prvo, svaka suvisla kompanija ima dobro pohranjene te podatke i ne može ih vidjeti bilo tko. Onoga trena kad bilo što od tih podataka iscuri, ta je kompanija gotova, više ne postoji. Esencijalno je važna sigurnost podataka i u budućnosti će biti sve važnija. Ti podaci služe da kompanije bolje servisiraju svoje kupce, da ih servisiraju s relevantnim ponudama u trenutku kad to tim kupcima treba, štedeći svoje vrijeme, povećavajući efikasnost svoje komunikacije i svog poslovanja. To je win-win situacija’, objasnio je Bruketa.
Cijeli razgovor s Davorom Bruketom pročitajte OVDJE.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook.