Vrijedi li reklama na Super Bowlu uistinu pet milijuna dolara? Pitate li kreativnog direktora američkog CBS-a Petea Radovicha, itekako se isplati. Toliko da je još 2013. predlagao da Hrvatska kupi 30 sekundi na tom natjecanju i predstavi se američkoj naciji.
“Rekao sam u više navrata: ‘Ako Hrvatska želi postići pravi učinak, neka kupi 30 sekundi reklame na Super Bowlu i više će je ljudi upoznati nego na bilo koji drugi način. Zbog toga su mi se već smijali. Pojedinci su čak sugerirali da ću ja dobiti novac od toga, kao da osobno prodajem marketinški prostor za Super Bowl”, kazao je Radovich Lideru.
Naime, nakon što je Radovich prije tri godine iznio taj prijedlog na rovinjskom Weekend Media Festivalu, tadašnja HTZ-ova direktorica Meri Matešić odmah se požalila na proračun, a bivši ministar turizma Darko Lorencin kroz šalu ga je zamolio popust.
Ipak, HTZ nije se potpuno oglušio na Radovichev savjet, pa je prošle godine uložio u kampanju na Super Bowlu. Doduše, nije bilo reklame, ali Turistička zajednica ponudila je odmor u Hrvatskoj treneru pobjedničke ekipe s obzirom na to da su treneri obaju finalista hrvatskog podrijetla.
Radovich ipak smatra da je televizijska reklama mnogo isplativija i najbolja za proboj na američko tržište.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.