Brend Snickers nastavlja s vrlo popularnom kampanjom "Kad si gladan, nisi svoj!" kojom nastoje približiti čokoladice onima kojima su najpotrebnije – mrzovoljnim, gladnim ljudima.
U sklopu kampanje kreiran je algoritam Snickers Hungerithm koji će pratiti trenutno raspoloženja potrošača na društvenim mrežama te ovisno o njemu snižavati cijene.
Algoritam se temelji na rječniku od 3000 riječi i napravljen je tako da razumije žargon i sarkazam. Dnevno će analizirati više od 14 000 postova na društvenim mrežama, odnosno pratit će ključne riječi u postovima i zabilježiti kakvo raspoloženje prevladava.
Cijene čokoladica prilagodit će se raspoloženju potrošača. Ako algoritam pokaže da se većina potencijalnih kupaca osjeća ljuto i iznervirano, smanjit će se cijene, dakle ako ste lošije volje, platit ćete manje, piše Studentski.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.