Članica Nadzornog odbora Agrokora Ljerka Puljić u intervjuu za TV N1 kaže da mjere Vlade Srbije jesu put ka brzom izlasku iz recesije. Također, kaže da planirano pripajanje manjih lanaca i otvaranje novih trgovina u Srbiji neće voditi diktiranju cijena.
Na pitanje da li u narednom periodu najveće akvizicije Agrokor uistinu očekuje u Srbiji, Ljerka Puljić je kazala da je srpsko tržište najviše fragmentirano u regiji, da ima moderne trgovine, ali da ipak ima velikog prostora za Agrokor:
„Prostor na maloprodajnom tržištu je najveći za rast, a s druge strane, Srbija je dvostruko veće tržište u odnosu na Hrvatsku. Srbija ima, zbog veličine i načina na koji nastoji pokrenuti ekonomiju, ima velike šanse da pokrene novi investicijski ciklus i da izađe iz recesije, a pokretanjem novog ciklusa riješen je problem pada u potrošnji, a zbog niskog dohotka tržište je najmanje zasićeno i to je također prostor za rast“, kazala je ona i kao još jedan važan faktor dodala to da veliki maloprodajni lanci iz EU još uvijek u Srbiji nisu toliko prisutni kao u Hrvatskoj.
Lj. Puljić ne smatra da postoji ikakva opasnost od kartelskog ponašanja velikih lanaca na srpskom tržištu kojim bi se diktirale cijene:
„Daleko smo od tržišnih udjela kojima bi to bilo moguće činiti. S 15 posto tržišnog udjela, i Delez je tu negdje, ne možemo diktirati cijene, na tržištu koje je siromašno, koje ima nizak stupanj kupovne moći, to je iluzija. Poslije pet godina krize, potrošač se toliko promijenio da ono što se možda moglo prije krize, danas je neizvedivo. Potrošač će otići tamo gdje ima nižu cijenu. A konkurencija srpskih lanaca je ozbiljna, ozbiljni lanci i ozbiljni poslovni ljudi. To iz ekonomskih razloga nije moguće“.
Agrokor je jedna od deset najmoćnijih kompanija u jugoistočnoj Europi koja nakon pripajanja Merkatora pokriva tržište vrijedno više od sedam milijardi eura.
Ceo intervju s Ljerkom Puljić: