Svima se ponekad dogodi da jednostavno ne ostvare dobru komunikaciju sa svojim šefom. Bez obzira visi li vam za vratom cijelo vrijeme ili vas kritizira za svaku sitnicu, loša komunikacija sa šefom nije zabavna.
No u tome niste usamljeni. Prema nekim istraživanja, čak petina američkih zaposlenika nezadovoljna je svojim poslom upravo zbog problema sa šefovima.
Donosimo pet savjeta kako se nositi sa šefom koji vam zadaje probleme:
1. Preispitajte vlastite stavove
Zaposlenici često svu krivnju za probleme na poslu svaljuju na svog šefa. Ipak, ponekad nije problem u šefu. Možda ste ustvari nezadovoljni time u kojem pravcu ide vaša karijera pa zbog toga krivite svog šefa. Također, stresan privatan život također može utjecati na to kako se osjećate na poslu. Ponekad ispravljanje neugodne situacije na poslu počinje preispitivanjem vlastitih stavova i ponašanja.
2. Zamislite se u situaciji svog šefa
Najlakše se naljutiti na šefa. Prije nego što ga optužite za sve svoje probleme, zamislite se u njegovoj koži. Vaš nadređeni vjerojatno je pod velikim pritiskom svojih šefova.
3. Postavite granice
Neki od znakova da imate lošeg šefa su konstantni kasnonoćni mailovi, telefonski pozivi za vrijeme vašeg godišnjeg odmora, pritisci da slobodne sate potrošite na poslu ili pak zadaci u zadnji trenutak prije kraja smjene. Svi zaslužuju slobodno vrijeme kako bi “napunili baterije” za idući radni dan. Ukoliko imate takvog šefa, vrijeme je da postavite granice.
4. Izdignite se iz situacije
Nemojte podleći iskušenju da se upustite u svađu sa šefom. Iako mu možda želite reći sve što mislite o njegovim odlukama i pogreškama, svađa sa šefom neće vam donijeti ništa dobro i samo ćete pogoršati situaciju.
5. Odaberite pravi trenutak za razgovor
Iritantni šefovi su “normalna pojava”, ali neki od njih stvarno prelaze sve granice. Ako vas vaš šef sekusalno uznemirava ili je pak nasilan, krši zakone i vas zlostavlja, onda je pravo vrijeme za obraćanje odjelu za ljudske resurse. Ako ni to ne riješi situaciju, obratite se odvjetniku.