Najpoznatiji svjetski poslovni medij Forbes od 14. studenog počinje s radom u Hrvatskoj.
Novo digitalno izdanje Forbes Hrvatska bit će dragocjen izvor informacija za investitore, poduzetnike, i sve one koji su zainteresirani za dinamiku poslovne scene. Kroz članke, analize, intervjue i ekskluzivne priče, čitaoci će moći pratiti trendove, razmatrati mogućnosti za poslovni rast i donositi odluke.
Hrvatsko izdanje vodit će Đurđica Klancir, poznato ime s medijske scene.
“Hrvatska već ima utjecajne poslovne medije, ali uvjerena sam da će Forbes Hrvatska donijeti mnogo toga novog. Želimo pokazati dobre primjere poduzetničke prakse, predstavljati poduzetnike koji unatoč svim teškoćama uspijevaju biti inovativni i hrabri, informirati o događanjima i trendovima na hrvatskoj ekonomskoj sceni, ali i biti “kopča” prema informacijama i modelima koje predstavlja globalna Forbes mreža. Beskompromisno ćemo pisati o rješenjima koje za gospodarstvo u Hrvatskoj kroji vlast, ali i prenositi mišljenja i prijedloge kompetentnih domaćih sugovornika koji smatraju da postoje i drugi, bolji mogući modeli. Voljeli bismo postati redovno štivo za hrvatske poduzetnike i menadžere, i etablirane i one koji tek započinju karijere, ali i ne samo za njih – nego i za opinion makere i sve one koji razumiju da razvoj svih segmentata društva počinje upravo s gospodarskim razvojem”, ističe urednica Forbes Hrvatska.
Đurđica Klancir je prisutna na hrvatskoj medijskoj sceni dugi niz godina kao novinarka i urednica u mnogim značajnim medijskim projektima. Bila je glavna urednica “Globusa”, Business.hr, tportala kao i Euractiv.hr. U ožujku 2023. godine pridružuje se Adria News timu kao urednica posebnih digitalnih sadržaja. Diplomirala je politologiju na Fakultetu političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, a novinarstvom se počela baviti još kao studentica. Zbog serije istraživačkih tekstova objavljenih na portalu Net.hr 2019. članovi Hrvatskog novinarskog društva izabrali su je za novinarku godine.
Hrvatsko izdanje je samo jedno od pet licenciranih izdanja koje u regiji pokreće kompanija United Media kroz strateško partnerstvo s Forbesom.
Forbes Hrvatska će, kao i izdanja u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Sloveniji i Crnoj Gori, u potpunosti imatu pristup svim Forbes sadržajima, ali će donositi i lokalne priče. Iskusni timovi novinara i urednika iz regije nastojat će kreirati jedinstven sadržaj prilagođen interesima i potrebama publike.
Kroz partnerstvo s Forbesom, kompanija United Media, koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Europi. Kompanija u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i tiskana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 osoba.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!