United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, priopćila je da je postala većinski vlasnik slovenske medijske kuće Adria Media Ljubljana.
Nakon odobrenja nadležnih regulatornih tijela, United Media postala je vlasnik 71 posto vlasništva u kompaniji Adria Media, kući koja u svom vlasništvu ima najprestižnije portale i tiskana izdanja u Sloveniji, ističe se u priopćenju.
“Izuzetno mi je drago što smo završili proces preuzimanja i što je kompanija Adria Media postale dio portfolija United Medije. U svom vlasništvu imaju najbrže rastući digitalni portfolio koji trenutno zauzima 3. mjesto među svim portalima u Sloveniji. Nastavit ćemo razvijati ono što je već sada jako uspješan biznis i da kroz ovo partnerstvo i nova ulaganja dođemo do nove publike”, istaknula je izvršna direktorica United Medije Aleksandra Subotić.
Adria Media je, kako se navodi, izdavačka kuća s portfoliom najvažnijih nacionalnih i internacionalnih tiskanih i digitalnih brendova Metropolitan, Avto Magazin, Govori se, Aktivni, Cosmopolitan, Elle, Sensa i Story. Svojoj publici dodatno nudi i specijalne dodatke koji im omogućavaju dodatni sadržaj i zadovoljavaju rastuću potrebu publike za pouzdanim i zanimljivim temama.
Prema službenim mjerenjima slovenskog MOSS-a, digitalna izdanja Adria Medije su četvrti izdavač u zemlji i imaju 52% reacha na slovenskom tržištu.
United Media je, kako se podsjeća u priopćenju, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, koja posluje u osam zemalja i u čijem portfoliju se nalazi 58 televizijskih kanala, 28 portala, šest tiskanih izdanja i pet radijskih postaja.
U okviru United Medije posluje i televizija N1.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!