Baby Lasagna pravog imena Marko Purišić i njegova pjesma "Rim Tim Tagi Dim" opet su glavna tema medija. Ovaj put zbog društvenih mreža. Nastup Baby Lasagne na Dori je pogledan čak tri milijuna puta. Isto tako, Facebook grupa "Eurovision Fans"! objavila je da je upravo Baby Lasagna po njima pobjednik ovog natjecanja 2024. godine. U komentarima se vidi da se brojni ljudi slažu s njima, pa pjesmu hvale korisnici Facebooka s Islanda, iz Njemačke, Finske... Hrvatska je i dalje na prvom mjestu eurovizijskih kladionica, od 29. veljače. Od pobjede na Dori šanse su mu porasle s 11 posto na čak 18 posto za pobjedu na prestižnom natjecanju u Švedskoj.
Marko je nedavno objavio na svom Instagram profilu kako je učio valjati tijesto s bakom Olgom za potrebe spota za pjesmu “Rim Tim Tagi Dim”. “Toliko je slatka da se nije mogla ni praviti da je ljuta na mene”, napisao je u opisu videa.
“Super si, Marko. Brzo uči, super je – govorila je baka, a sa strane su joj dobacivali da mora biti stroga i opasna. “Udari ga po glavi, babo”, rekli su, ali baka Olga to nije poslušala. “Moraš vikati na njega”, rekli su baki, ali ona je nastavila s pohvalama pa je poslije odlučila poslušati ljude koji su radili na spotu.
“Naravno da sam vesela, kad vidim da super dela”, objasnila je baka na kraju zašto nije bila stroga prema našem glazbeniku.
“Kako je slatka”, napisala mu je u komentarima Marcela Oroši koja se također natjecala na ovogodišnjoj Dori s pjesmom “Gasoline”. Osim nje i drugi pratitelji su pisali komentari kojima su izrazili oduševljenje bakom Olgom.
Osim toga, glazbenik se tada pohvalio i novim uspjehom pjesme s kojom će predstavljati Hrvatsku u svibnju na Eurosongu. Naime, objavio je kako je pjesma “Rim Tim Tagi Dim” dosegnula čak dva milijuna slušanja na glazbenoj platformi Spotify.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare