Borba protiv pretilosti počinje s izgledom ambalaže

author
Nikola Kojić
07. ožu. 2017. 15:39
>
15:47
fastfood
youtube/screenshot | youtube/screenshot

Masna nezdrava hrana poput hamburgera i prženih krumpirića bi se trebala pakirati u jednostavne, smeđe papirnate vrećice, a ne u šarenu i atraktivnu ambalažu jer je upravo to jedan od načina kako spriječiti prejedanje i pretilost.

Nagrađivani neuroznanstvenik Wolfram Shultz, koji je osvojio nagradu od milijun eura jer je otkrio kako mozak utječe na odluke koje donosimo, smatra kako bi upravo odabir ambalaže prevario mozak u donošenju loše odluke, piše telegraph.co.uk.

Šarene kartonske kutijice i vrečice u koje se umotavaju hamburgeri i druga brza hrana navode kemijske procese u mozgu na odluku o konzumiranju hrane koja je prepuna masnoća i šećera, te deinitivno loša za naše zdravlje.

Naše misli i osjećaji koje povezujemo s konzumacijom masne hrane u nama aktiviraju hormon sreće i tome se teško othrvati.

Prevariti mozak sa neatraktivnom ambalažom u kojoj se nalazi nezdrava hrana prvi je korak u borbi protiv debljine s kojom se bori sve više ljudi. I to se ne odnosi samo na hranu koju možemo kupiti u restoranima brze hrane, već na ambalažu u kojoj su pakirane i nezdrave grickalice kojima je teško odoljeti.

N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad | Windows| i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama