Oglas

Mogu li žene spasiti industriju piva?

author
N1 Info
01. pro. 2023. 06:38
pivo, žene
Pexels | Pexels

Seksistički stavovi dugo su stavljali žene u drugi plan u industriji piva. Danas, tvrtke napokon shvaćaju da inkluzivnost može biti i unosna.

Oglas





Hrabro izložena među ostalim craft pivama u jednom od supermarketa u New Yorku, nalaze se četiri pakiranja živopisno obojenih limenki s izraženim geometrijskim uzorcima.

[caption id="attachment_6200491" align="alignnone" width="683"]



Hrabro izložena među ostalim craft pivama u jednom od supermarketa u New Yorku, nalaze se četiri pakiranja živopisno obojenih limenki s izraženim geometrijskim uzorcima.

[caption id="attachment_6200491" align="alignnone" width="683"]


Hrabro izložena među ostalim craft pivama u jednom od supermarketa u New Yorku, nalaze se četiri pakiranja živopisno obojenih limenki s izraženim geometrijskim uzorcima.

[caption id="attachment_6200491" align="alignnone" width="683"]

Britanske pivovare započele trend, Amerikanci se uključili





Žene su tradicionalno konzumirale pivo, no često su bile zanemarene ili čak isključene zbog seksističkih marketinških strategija koje su nerijetko bile prisutne u promociji alkohola.
Tijekom godina, vodeći brendovi piva i craft pivovare usmjeravali su svoje marketinške napore prema muškoj populaciji kao primarnoj ciljnoj skupini.

No, nakon što su britanske pivovare poduzele korake prema eliminaciji seksističkog marketinga, američki brendovi su se uključili u svojim naporima da sustignu taj trend.

Kate Bernot, novinarka koja je opsežno pisala o demografskim promjenama, inkluzivni marketing naziva "ekonomskim imperativom". Ona kaže: "Današnje cool kulturne norme više nisu heteronormativne i rodno određene. Mislim da su žene i mnogi muškarci oduševljeni kada vide pametniji, svježiji pristup. To zahtijeva od tvrtki da rade malo više."

Ne samo da su postojeće tvrtke postale mudre da promijene svoje poruke, već i novi konkurenti pronalaze komercijalnu priliku u traženju žena koje piju i drugih povijesno zaboravljenih potrošača kao svojih primarnih tržišta.

[caption id="attachment_6200523" align="alignnone" width="1024"]



Žene su tradicionalno konzumirale pivo, no često su bile zanemarene ili čak isključene zbog seksističkih marketinških strategija koje su nerijetko bile prisutne u promociji alkohola.
Tijekom godina, vodeći brendovi piva i craft pivovare usmjeravali su svoje marketinške napore prema muškoj populaciji kao primarnoj ciljnoj skupini.

No, nakon što su britanske pivovare poduzele korake prema eliminaciji seksističkog marketinga, američki brendovi su se uključili u svojim naporima da sustignu taj trend.

Kate Bernot, novinarka koja je opsežno pisala o demografskim promjenama, inkluzivni marketing naziva "ekonomskim imperativom". Ona kaže: "Današnje cool kulturne norme više nisu heteronormativne i rodno određene. Mislim da su žene i mnogi muškarci oduševljeni kada vide pametniji, svježiji pristup. To zahtijeva od tvrtki da rade malo više."

Ne samo da su postojeće tvrtke postale mudre da promijene svoje poruke, već i novi konkurenti pronalaze komercijalnu priliku u traženju žena koje piju i drugih povijesno zaboravljenih potrošača kao svojih primarnih tržišta.

[caption id="attachment_6200523" align="alignnone" width="1024"]


Žene su tradicionalno konzumirale pivo, no često su bile zanemarene ili čak isključene zbog seksističkih marketinških strategija koje su nerijetko bile prisutne u promociji alkohola.
Tijekom godina, vodeći brendovi piva i craft pivovare usmjeravali su svoje marketinške napore prema muškoj populaciji kao primarnoj ciljnoj skupini.

No, nakon što su britanske pivovare poduzele korake prema eliminaciji seksističkog marketinga, američki brendovi su se uključili u svojim naporima da sustignu taj trend.

Kate Bernot, novinarka koja je opsežno pisala o demografskim promjenama, inkluzivni marketing naziva "ekonomskim imperativom". Ona kaže: "Današnje cool kulturne norme više nisu heteronormativne i rodno određene. Mislim da su žene i mnogi muškarci oduševljeni kada vide pametniji, svježiji pristup. To zahtijeva od tvrtki da rade malo više."

Ne samo da su postojeće tvrtke postale mudre da promijene svoje poruke, već i novi konkurenti pronalaze komercijalnu priliku u traženju žena koje piju i drugih povijesno zaboravljenih potrošača kao svojih primarnih tržišta.

[caption id="attachment_6200523" align="alignnone" width="1024"]

"Žene ne žele da im se ugađa..."

Teme

Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?

Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare

Pratite nas na društvenim mrežama