
Seksistički stavovi dugo su stavljali žene u drugi plan u industriji piva. Danas, tvrtke napokon shvaćaju da inkluzivnost može biti i unosna.
Britanske pivovare započele trend, Amerikanci se uključili
Žene su tradicionalno konzumirale pivo, no često su bile zanemarene ili čak isključene zbog seksističkih marketinških strategija koje su nerijetko bile prisutne u promociji alkohola.
Tijekom godina, vodeći brendovi piva i craft pivovare usmjeravali su svoje marketinške napore prema muškoj populaciji kao primarnoj ciljnoj skupini.
No, nakon što su britanske pivovare poduzele korake prema eliminaciji seksističkog marketinga, američki brendovi su se uključili u svojim naporima da sustignu taj trend.
Kate Bernot, novinarka koja je opsežno pisala o demografskim promjenama, inkluzivni marketing naziva "ekonomskim imperativom". Ona kaže: "Današnje cool kulturne norme više nisu heteronormativne i rodno određene. Mislim da su žene i mnogi muškarci oduševljeni kada vide pametniji, svježiji pristup. To zahtijeva od tvrtki da rade malo više."
Ne samo da su postojeće tvrtke postale mudre da promijene svoje poruke, već i novi konkurenti pronalaze komercijalnu priliku u traženju žena koje piju i drugih povijesno zaboravljenih potrošača kao svojih primarnih tržišta.
[caption id="attachment_6200523" align="alignnone" width="1024"]
"Žene ne žele da im se ugađa..."
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare