"Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na tačno dvije polovice. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li platiti zato što smo tost podijelili na dva dijela? Nevjerovatno, ali istinito...", napisao je turist.
Restoran u Italiji naplatio je gostu rezanje sendviča, nakon čega se on požalio na TripAdvisoru, a oglasila se i vlasnica restorana.
Lokal se nalazi nedaleko od jezera Como. Na računu je, između ostalog, navedena usluga “rezanje sendviča”, koja košta dva eura.
“Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na točno dvije polovice. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje, ali moramo li platiti zato što smo tost podijelili na dva dijela? Nevjerovatno, ali istinito…”, napisao je turist.
Cristina Biacchi, vlasnica restorana, je za La Repubblicu rekla da ju je iživciralo to što se gost nije odmah požalio nego je o tome odlučio pisati na internetu.
“To nije bio običan tost. Unutra je bilo i prženih krumpirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo”, navela je.
Nakon toga je objasnila šta bi se dogodilo da se on odmah požalio konobaru.
“Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo koristiti dva tanjura umjesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača”, ispričala je, prenosi Klix.ba.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare