Dugo najavljivan Netflixov lov na pretplatnike koji dijele lozinke s prijateljima mogao bi u akciju krenuti ovog ljeta.
Netflixov dugo najavljivani lov na djelitelje lozinki mogao bi početi uskoro, piše TechCrunch, a prenosi tportal. Američka streaming usluga izvorno je tijekom prvog kvartala planirala izbaciti “plaćeno dijeljenje” u SAD-u, no izgleda da će kampanja krenuti malo kasnije – 30. lipnja.
Ovaj potez nije ograničen samo na SAD. “Planiramo ga u drugome kvartalu primjeniti na više teritorija, uključujući SAD”, rekli su predstavnici Netflixa tijekom izvješća o zaradi za prvi kvartal 2023.
Netflix je također službeno objavio da zatvara uslugu za naručivanje DVD-a koje bi ove godine slavila 25. rođendan.
Netflixova saga povećavanja zarade koja je počela padom prihoda nakon pandemije uključuje povećanje pritiska na pretplatnike koji dijele lozinke. Premda još nije došla do nas, ona je već na snazi u Kanadi, Novom Zelandu, Portugalu i Španjolskoj. Neftlix u tim zemljama od platiša traži da odrede “primarnu lokaciju” za račun.
Opcija “dodatnog člana”
Ako imaju nekog tko ne živi s njima i koristi njihov račun, Netflix im šalje poruku da “kupe dodatnog člana”. Streaming usluga navodi da dozvoljava do dva dodatna člana po računu, a cijena varira od zemlje do zemlje. Primjerice, u Portugalu ćete za dodatnog člana platiti 3.99 eura.
Kad smo već kod zarade, ni ovaj kvartal navodno nije polučio zadovoljavajuće rezultate. Netflix navodi da je tijekom prvog kvartala zaradio 8.16 milijardi dolara, dok je Wall Street očekivao 8.18 milijardi.
Netflix je ranije ove godine povećanje pritiska na dijeljenje lozinki opisao kao priliku da riješi “zbunjenost oko toga kad i kako možete dijeliti Netflix”, no sad je posve jasno da se radi o lovu na velikodušne platiše koji svoje lozinke posuđuju prijateljima ili, kao što je to vrlo čest slučaj, dijele račun kako bi smanjili troškove. Kompanija je ovog utorka “pjevala sličnu pjesmu”, rekavši investitorima da će promjena rezultirati “boljom situacijom za pretplantike i firmu”.
“Na svakom tržištu gdje smo najavili mjere prvo vidimo negodovanje i nakon toga bilježimo rast”, kažu iz Netflixa. “Dok “posuđivači” krenu aktivirati svoje račune, a postojeći članovi dodaju “dodatne članove” mi vidimo povećanje zarade i akvizicije.”
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i društvenih mreža Twitter | Facebook | Instagram.
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Pridruži se raspravi ili pročitaj komentare