Zarina nova kampanja izazvala je veliki bijes i osudu na društvenim mrežama jer je mnoge korištenje statua obmotanih bijelom pokrovom podsjetila na užasne prizore stradavanja viđenih na području Gaze.
Društvene mreže sada gore budući da mnogi korisnici optužuju Inditexov najpopularniji brend Zara za iskorištavanje genocida u Gazi u svojoj reklamnoj kampanji.
Kontroverzna kampanja bijesne je korisnike podsjetila na slike palestinske patnje u Gazi i Zapadnoj obali.
Omiljeni španjolski brend poznat po trendi odjeći pristupačnih cijena našao se na udaru zbog nove modne kampanje.
Španjolski brend na svojim je službenim društvenim mrežama podijelio slike najnovije Zara Atelier kolekcije s američkom manekenkom Kristen McMenamy.
Kampanja prikazuje McMenamy kako stoji u sobi s lutkama prekrivenim bijelim pokrovima, a sve je okruženo ruševinama. Prema opisima, Zarina posljednja linija je “kolekcija ograničenog izdanja” kojom se slavi “posvećenost izradi i strast prema umjetničkom izražavanju” brenda.
Međutim, kampanja je razbjesnila korisnike na Instagramu i X-u koji tvrde da reklama nevjerojatno podsjeća na prizore stradanja u Gazi gdje su ovakve scene zamotanih tijela u bijele pokrove postali svakodnevica.
Zara zasad nije ponudila nikakvu službenu izjavu o tim optužbama, piše tportal.
Nakon niza prozivki korisnika društvenih mreža širom svijeta brend je ipak uklonio sporne fotografije sa svojih profila.
Ne samo da se odnosi na genocid, već je to i ružan dizajn koji izgleda kao da je mojoj baki ponestalo tkanine i spojila sve što je ostalo’, bili su neki od komentara, no našlo se tu i onih koji nisu našli ništa sporno u Zarinoj kampanji.
“Ova kampanja je napravljena puno prije 7. listopada. Pristalice Palestine postaju dodatno paranoični…”, glasio je jedan komentar.
Brojni su nakon sporne reklame čak pozvali na bojkot omiljenog brenda.
“Bojkotirajte Zaru ako još niste! Najavili su svoju novu kolekciju koristeći se genocidom u Gazi”, zagovarao je jedan korisnik na X-u.
N1 pratite putem aplikacija za Android | iPhone/iPad i mreža Twitter | Facebook | Instagram | TikTok
Kakvo je tvoje mišljenje o ovome?
Budi prvi koji će ostaviti komentar!